Με διψήφιο ρυθμό συνεχίζει την ανάπτυξη της στην ελληνική αγορά η Nespresso η οποία τις προηγούμενες ημέρες άνοιξε τη νέα μπουτίκ της στο The Mall Athens.

Το νέο κατάστημα, είναι το 12ο του δικτύου της εταιρείας ενώ το επόμενο βήμα, όπως αποκάλυψε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Αντώνης Αυγερόπουλος θα γίνει στη Δυτική Αττική.

«Αναζητούμε την κατάλληλη ευκαιρία ώστε να κάνουμε το βήμα και σε αυτή την περιοχή», σημείωσε ο ίδιος στο περιθώριο της χθεσινής εκδήλωσης της Nespresso για την αειφορία και την ανακύκλωση. Υπογράμμισε δε τη σημασία που δίνει η εταιρεία στο δίκτυο των καταστημάτων καθώς «αποτελεί σημαντικό κομμάτι επικοινωνίας, στην καρδιά της στρατηγικής μας», όπως είπε χαρακτηριστικά.

Ο κ. Αυγερόπουλος σημείωσε πως το 2023 ήταν μια πολύ καλή χρονιά για την εταιρεία, σημειώνοντας διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης. Μάλιστα, όπως τόνισε, ο μεγάλος ρυθμός ανάπτυξης ήρθε απ’ όλα τα κανάλια των πωλήσεων, μπουτίκ, eshop και τηλεφωνικό κέντρο.

Σύμφωνα με τον ίδιο η εξέλιξη αυτή επιβεβαιώνει τη δυναμική που ξεδιπλώνει το brand, ειδικά μετά την πανδημία καθώς ετησίως απ’ το 2020 και έπειτα ο ρυθμός ανάπτυξης εξακολουθεί να κινείται με διψήφιο ποσοστό. «Στην τριετία 2020 – 2022 η αύξηση του τζίρου μας στη χώρα έφθασε το 50%», εκτίμησε ο ίδιος.

Κάτι που δείχνει επίσης και τη στροφή του κόσμου προς τον espresso και κυρίως τις κάψουλες τα τελευταία χρόνια μιας που η κατανάλωση καφέ στη χώρα δεν έχει αλλάξει πολύ. «Ο Έλληνας πίνει πολλούς διαφορετικούς τύπους καφέ μέσα στη μέρα, μέσα και έξω από το σπίτι. Η κατανάλωση όμως είναι σταθερή εδώ και έξι με επτά χρόνια, γύρω στα 4 δισ κούπες καφέ», είπε ο κ. Αυγερόπουλος σημειώνοντας πως «Ο Έλληνας έχει μια προτίμηση στον κρύο καφέ και συγκεκριμένα στους πιο καλά καβουρδισμένους».

Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με τις τελευταίες δημοσιευμένες οικονομικές καταστάσεις, που αφορούν τη χρήση 2022, η Nespresso Ελλάς κατέγραψε αύξηση πωλήσεων 12%, φθάνοντας τα 38,18 εκατ. ευρώ, από 34 εκατ. ευρώ το 2021. Ωστόσο, λόγω των πληθωριστικών πιέσεων η κερδοφορία της υποχώρησε. Τα κέρδη μετά τους φόρους ήταν 768.578 ευρώ, έναντι 1,14 εκατ. ευρώ ένα χρόνο πριν. Συγκριτικά προ πανδημίας, κατά τη χρήση του 2019, η Nespresso είχε κύκλο εργασιών 26,26 εκατ. ευρώ και κέρδη μετά τους φόρους 741.255 ευρώ.

Βιωσιμότητα

Κατά τη χθεσινή εκδήλωση παρουσιάστηκε πρόγραμμα βιώσιμης ανάπτυξης και αειφορίας της Nespresso που περιλαμβάνουν δράσεις και στη χώρα μας, κυρίως στην κατεύθυνση της ανακύκλωσης.

«Το ταξίδι προς το “zero waste” έχει ξεκινήσει νωρίς. Είμαστε αισιόδοξοι ότι θα πετύχουμε το στόχο για μηδενικό αποτύπωμα ως το 2035, οταν όλοι μιλούν για το 2050», σημείωσε ο κ. Αυγερόπουλος. Όπως είπε οι καταναλωτές στην Ελλάδα έχουν αγκαλιάσει το πρόγραμμα ανακύκλωσης της Nespresso βάσει του οποίου η μεν κάψουλα ανακυκλώνεται, το δε υπόλειμμα του καφέ γίνεται βελτιωτικό εδάφους. Μία επένδυση που είχε κάνει η ελληνική θυγατρική συνολικού ύψους 750 χιλ. ευρώ.

«Περίπου έξι στις δέκα κάψουλες που αγοράζονται, επιστρέφονται για ανακύκλωση στις μπουτικ», δήλωσε ο κ. Αυγερόπουλος προσθέτοντας ότι η Nespresso δέχεται και ανακυκλώνει επίσης κάψουλες του ανταγωνισμού.

Ο ίδιος τόνισε την αναγκαιότητα της βιώσιμης ανάπτυξης, ειδικά καθώς η αγορά του καφέ βρίσκεται στο επίκεντρο των συνεπειών της αλλαγής του κλίματος. «Πρόκειται για θέμα επιβίωσης πλέον. Αν δεν αλλάξουν τα πράγματα, το 2050 οι μισές φυτείες καφέ στον κόσμο δεν θα υπάρχουν», υπογράμμισε. Παραδέχτηκε βέβαια πως η στρατηγική της βιωσιμότητας έχει οικονομικό κόστος, ωστόσο εξέφρασε την άποψη ότι «ο καταναλωτής προτιμάει το καλό προϊόν».

Διαβάστε ακόμη

Alvarez & Marsal για Ελλάδα: Πρόσθετες επενδύσεις 50 έως 100 δισ. δολαρίων «ξεκλειδώνει» η επενδυτική βαθμίδα

«Απογειώθηκε» σε νέο υψηλό 10ετίας το Χρηματιστήριο – Διψήφιο «άλμα» των τραπεζών τον Ιανουάριο

Τι φέρνει το mega deal της Fourlis με την ΙΚΕΑ για το διεθνές Κέντρο Διανομής της πολυεθνικής

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ