Επιχειρήσεις

Audi: Τέλος στα αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης μέχρι το 2033

  • newsroom


Η εταιρεία κάνει στροφή προς την ηλεκτροκίνηση, στο πλαίσιο της φιλόδοξης προσπάθειας της μητρικής Volkswagen να προλάβει την ανταγωνίστρια εταιρεία Tesla

Στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα επικεντρωθεί μετά το 2026 η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Audi, σταματώντας την παραγωγή οχημάτων εξοπλισμένων με τους «παραδοσιακούς» κινητήρες εσωτερικής καύσης μέχρι το 2033.

Την ανακοίνωση αυτή έκανε σήμερα η θυγατρική του ομίλου Volkswagen.

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα ξεκινήσει σε τέσσερα χρόνια την παραγωγή του τελευταίου μοντέλου με κινητήρα εσωτερικής καύσης στο πλαίσιο της αποφασισμένης «μετάβασης στην εποχή της ηλεκτροκίνησης», όπως διευκρίνισε στην ανακοίνωσή του ο διευθυντής της εταιρείας, Μάρκους Ντούεσμαν.

Από την απόφαση αυτή ενδέχεται να εξαιρεθεί η Κίνα, όπου η Audi συνεργάζεται με τοπικές εταιρείες για την παραγωγή και την ανάπτυξη οχημάτων και είναι πιθανόν να υπάρχει ζήτηση βενζινοκίνητων αυτοκινήτων και μετά το 2033.

Σε άλλες περιοχές, η παραγωγή αυτοκινήτων με βενζινοκινητήρες ή ντιζελοκινητήρες σταδιακά θα αρχίσει να μειώνεται. Η Audi σκοπεύει να επιτύχει τον στόχο της ουδετερότητας στις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα το αργότερο μέχρι το 2050.

Πάντως, ο Ντούεσμαν δεσμεύτηκε ότι «ο τελευταίος κινητήρας εσωτερικής καύσης της Audi θα είναι ο καλύτερος που έχει κατασκευαστεί ποτέ». Διευκρίνισε δε ότι η ακριβής ημερομηνία που θα σταματήσουν οι πωλήσεις αυτών των οχημάτων «θα καθοριστεί από τους πελάτες και τη νομοθεσία».

Αυτή η στροφή προς την ηλεκτροκίνηση, υπό την πίεση των ολοένα και αυστηρότερων ευρωπαϊκών κανονισμών, εντάσσεται στο πλαίσιο της φιλόδοξης προσπάθειας της μητρικής Volkswagen να προλάβει την ανταγωνίστρια εταιρεία Tesla. Ο όμιλος σχεδιάζει να επενδύσει 46 δισ. ευρώ μέσα σε μια πενταετία για τον σκοπό αυτόν.

Επίσης, η Volkswagen σχεδιάζει να παράγει σε έξι ευρωπαϊκές μονάδες μόνη της τους συσσωρευτές, ένα εξάρτημα-κλειδί των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, η αγορά των οποίων σήμερα βρίσκεται στα χέρια ασιατών προμηθευτών.

Διαβάστε ακόμη

Τζόκοβιτς, Ναδάλ, Φέντερερ, Τσιτσιπάς: Οι «χρυσές» business των σταρ του τένις

Τουρκία: Νέο σκάνδαλο για τους πολυθεσίτες συνεργάτες του Ερντογάν

Κινητή τηλεφωνία: Ανατροπή υπέρ των καταναλωτών – Τι αλλάζει