«Ελπίζω τα νέα να συνεχίσουν να είναι καλά, παρά τις δυσκολίες που θέτει η πανδημία και θεωρώ ότι σαν Autohellas είμαστε σε θετική τροχιά για τη φετινή χρονιά».

Αυτό ανέφερε χθες, Τετάρτη, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Autohellas, κ. Ευτύχης Βασιλάκης, έχοντας πλέον και τα δεδομένα της θερινής σεζόν από τον τομέα των βραχυχρόνιων ενοικιάσεων αυτοκινήτων. Εν όψει της ανακοίνωσης των οικονομικών αποτελεσμάτων 6μήνου 2021 που αναμένονται στις επόνενες ημέρες, ο επικεφαλής της Autohellas έδωσε ένα σαφές στίγμα για την αναμενόμενη πορεία της εταιρείας στη χρονιά.

«Φέτος είχαμε τη συνέχιση της πανδημίας το πρώτο εξάμηνο και μέχρι τέλος Μαΐου είχαμε περιορισμούς για τον έλεγχο του κορωνοϊού, οπότε πρακτικά ο τουρισμός άρχισε να κινείται από τον Ιούνιο και μετά με ανοδικές τάσεις. Στο πρώτο εξάμηνο λοιπόν του έτους φέτος, ενώ είχαμε περιορισμούς, η αγορά που δεν αφορούσε τον τουρισμό (μακροχρόνιες μισθώσεις και εμπόριο αυτοκινήτων) κινήθηκε… σχεδόν κανονικά και μάλιστα με μεγαλύτερη ένταση σε σύγκριση με την περασμένη χρονιά».

Η αγορά αυτοκινήτου μέχρι τέλος Ιουλίου έχει αύξηση 50% έναντι του 2020 με τα νούμερα να προσεγγίζουν σταδιακά αυτά του 2019.

«Εχουμε κερδίσει μερίδιο σε χονδρική και λιανική κατά περίπου 2 μονάδες», ανέφερε ο κ. Βασιλάκης.

«Στις μισθώσεις αυτοκινήτων, συνεχίζεται η ισχυρή ζήτηση στις μακροχρόνιες που είχε παρατηρηθεί από τις αρχές του χρόνου. Οι παραδόσεις έχουν υστέρηση λόγω του γνωστού διεθνούς προβλήματος στην παραγωγή, το γεγονός αυτό όμως δεν αναιρεί την σταδιακή ανάπτυξη που επιτυγχάνεται στις επιδόσεις της εταιρείας».

«Σε σχέση με τον τουρισμό, από τον Ιούνιο και μετά υπάρχει μία θετική ανάκαμψη έναντι του 2020, ιδιαίτερα τον Ιούλιο και τον Αύγουστο όπου καταγράφηκε εξαιρετική πορεία. Ναι μεν σε ενοικιάσεις δεν φτάνουμε τα νούμερα του 2019, ωστόσο σε επίπεδο κύκλου εργασιών και διαχείρισης του στόλου η εικόνα είναι θετική. Η εταιρεία είχε παραγγείλει σημαντικό αριθμό αυτοκινήτων και μπόρεσε να αξιοποιήσει τη θετική έκβαση της σεζόν του Ιουλίου και Αυγούστου», ανέφερε ο κ. Βασιλάκης.

Ο επικεφαλής της εταιρείας ανέφερε ότι ο συνολικός τζίρος «θα ξεπεράσει τα νούμερα του 2019 εφόσον δεν υπάρξει περαιτέρω περιορισμοί στην αγορά ή lockdown που ούτως ή άλλως αυτή την στιγμή δεν το εκτιμά κανείς. Aντίστοιχα και τα αποτελέσματα του 2021 θα είναι περίπου στο διπλάσιο κερδών προ φόρων του 2020». Σημειώνεται ότι το 2020 o κύκλος εργασιών ήταν στα 491,72 εκατ. ευρώ, και τα προ φόρων κέρδη στα 24,2 εκατ. ευρώ.

Συμπερασματικά, σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας, παρά την υστέρηση του τουρισμού, το 2021 εξελίσσεται σε μία πολύ θετική χρονιά για τον όμιλο είτε γιατί η λειτουργία και η οργάνωση των ενοικιάσεων είχε γίνει επαρκώς, είτε γιατί υπήρξε ανάκαμψη της συνολικής ζήτησης των νοικοκυριών στα αυτοκίνητα.

Σε σχέση με την ηλεκτροκίνηση και τις μισθώσεις, αν και η αποδοχή του κοινού και τα μοντέλα είναι περιορισμένα, ωστόσο «ούτως ή άλλως η εταιρεία είναι πρωτοπόρος σε αυτό το κομμάτι σε σύγκριση με άλλες εταιρείες του κλάδου», όπως ανέφερε ο κ. Βασιλάκης τοποθετώντας νησιωτικούς προορισμούς όπως η Μύκονος ή η Πάρος σε αυτούς που θα μπορούσαν να προηγηθούν σε σύγκριση με άλλους στο συγκεκριμένο τομέα.

Διαβάστε ακόμα 

Γραφείο Προϋπολογισμού: «A λα καρτ» στόχοι για το χρέος και «μόνιμο» Tαμείο Ανάκαμψης 

Γερμανία – υπουργός Εργασίας: Οι εταιρείες δεν μπορούν να ρωτούν τους υπαλλήλους τους αν έχουν εμβολιαστεί 

Μητσοτάκης για προσφυγικές ροές από Αφγανιστάν: Να μην επαναληφθεί το 2015