Τα πρώτα της βήματα στο metaverse κάνει μετά το Facebook και η Nike, η οποία έδειξε την πρόθεσή της να φτιάξει και να πουλήσει εικονικά ρούχα και sneakers με την επωνυμία της.

Όπως αναφέρει το CNBC, τις προηγούμενες μέρες η Nike κατέθεσε αρκετά νέα εμπορικά σήματα και υπέβαλε αιτήσεις για την επωνυμία της, το λογότυπό της και το διάσημο σλόγκαν «Just do it».

Σύμφωνα με το αμερικανικό Γραφείο Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας και Εμπορικών Σημάτων, συνολικά έχουν κατατεθεί επτά αιτήσεις, καθώς προστέθηκαν μεταξύ άλλων τα «Air Jordan» και «Jumpman».

«Η Nike προστατεύει τα εμπορικά σήματά της για αυτήν τη νέα εποχή», ανέφερε στο CNBC ο Τζος Γκέρμπεν, δικηγόρος που ειδικεύεται στα εμπορικά σήματα.

Όπως αναφέρει το αμερικανικό δίκτυο, η εταιρεία δεν ανταποκρίθηκε άμεσα στο αίτημά του για απαντήσεις που αφορούν στα μελλοντικά της σχέδια, ωστόσο πηγές που γνωρίζουν τη στρατηγική της επισήμαναν ότι το metaverse αποτελεί για τη Nike προτεραιότητα.

Μάλιστα, εκτός από την παρουσία της στον εικονικό κόσμο, η Nike θέλει να έχει και το ανάλογο προσωπικό, γι’ αυτό και πρόσφατα ανακοίνωσε νέες θέσεις εργασίας στο virtual design.

Η είσοδος της Nike στον εικονικό κόσμο ξεκίνησε τον Μάιο 2019 όταν η εταιρεία συνεργάστηκε με το Fortnite, οι χαρακτήρες του οποίου φορούσαν δικά της sneakers. Στη συνέχεα είχε και αρκετές συνεργασίες με την πλατφόρμα online gaming, Roblox.

Επίσης, η Nike έχει καταθέσει αίτηση ευρεσιτεχνίας από τον Απρίλιο 2019 για τα «Cryptokicks», τα οποία σκοπεύει να χρησιμοποιήσει ως μη ανταλλάξιμο διακριτικό.

Σύμφωνα με το CNBC, η αξία της Nike σήμερα έχει ξεπεράσει τα 265 δισ. δολάρια. Ωστόσο, η εταιρεία έχει επηρεαστεί το τελευταίο διάστημα από τα προβλήματα που υπάρχουν στην εφοδιαστική αλυσίδα, την έλλειψη προσωπικού και το παρατεταμένο πάγωμα της παραγωγής στο Βιετνάμ.

Διαβάστε ακόμη

Ήρθε η ώρα της εφορίας για τα αναδρομικά του 2019

Κριστίν Λαγκάρντ: Απίθανο να αυξηθούν τα επιτόκια το 2022

Ελβετία: Ερευνητές ανέπτυξαν καύσιμα από ήλιο και αέρα (vid)