Οι δύο γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες επιχειρούν να συνδέσουν τις μεταφορές με αυτόνομα αυτοκίνητα και υπηρεσίες βασισμένες σε εφαρμογές, ενώ όπως ανακοίνωσαν αναμένεται να επενδύσουν 1,13 δισ. δολάρια σε πέντε διαφορετικά τμήματα-υπηρεσίες.

Τον Μάρτιο του 2018, οι δύο εταιρείες ανακοίνωσαν ότι θα ενώσουν τις δυνάμεις τους καθώς προσπαθούν να ανταγωνιστούν τεχνολογικούς γίγαντες όπως ο Uber και η Didi Chuxing της Κίνας.

Την Παρασκευή επικαιροποίησαν το σχέδιο, ανακοινώνοντας ότι πέντε ξεχωριστές υπηρεσίες- τμήματα πρόκειται να αναπτυχθούν και να “ενωθούν” σε μια προσπάθεια να προσαρμοστούν στον διαρκώς μεταβαλλόμενο τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι κινούνται.

“Οι 60 εκατομμύρια πελάτες που έχουμε ήδη σήμερα θα επωφεληθούν από ένα αδιάλειπτα ολοκληρωμένο, βιώσιμο οικοσύστημα για την κοινή χρήση αυτοκινήτων, το ταξίδι με αυτοκίνητο, τη στάθμευση, τη χρέωση και τις υπηρεσίες πολυτροπικών μεταφορών”, δήλωσε ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της BMW, Harald Kruger.

“Έχουμε ένα σαφές όραμα: αυτές οι πέντε υπηρεσίες θα συγχωνευθούν όλο και πιο στενά για να σχηματίσουν ένα ενιαίο χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών κινητικότητας με έναν ηλεκτρικό, αυτοκινούμενο στόλο οχημάτων που χρεώνουν και σταθμεύουν αυτόνομα και αλληλοσυνδέονται με τους άλλους τρόπους μεταφοράς”, Kruger πρόσθεσε.

Ο ρόλος της Beat

Τη δημιουργία κοινοπραξίας ανάμεσα σε BMW και Daimler, κύριο μέτοχο της Beat, σχολίασε ο ιδρυτής και CEO της εταιρείας, Νίκος Δρανδάκης.

Σύμφωνα με τον ίδιο, «Ο κύριος μέτοχος της Beat, η Daimler AG, ενώνει τις δυνάμεις της με τo BMW Group για να δημιουργήσουν μια κοινοπραξία στον χώρο των μετακινήσεων.

Σήμερα είναι μια σημαντική μέρα για εμάς. Η Beat είναι πολύ περήφανη που γίνεται μέρος αυτής της νέας οικογένειας, δύο χρόνια ακριβώς μετά την ολοκλήρωση της εξαγοράς μας από τη Daimler.

Στη Beat δεν θα υπάρξουν αλλαγές σε λειτουργικό επίπεδο ή στην εμπορική ονομασία. Αυτό που αλλάζει, είναι ότι με την από κοινού υποστήριξη των στρατηγικών επενδυτών μας BMW και Daimler, θα έχουμε πλέον μία ακόμα καλύτερη βάση για μελλοντική ανάπτυξη.

Στη Λατινική Αμερική, επίκεντρο της επέκτασής μας, αυτή η συγχώνευση θα μας επιτρέψει να συνεχίσουμε τη στρατηγική ανάπτυξης και να επενδύσουμε ακόμα περισσότερο σε ανθρώπινο δυναμικό, τεχνολογία και μάρκετινγκ.

Η Beat έχει σήμερα περισσότερους από 500 εργαζόμενους, 250.000 συνεργαζόμενους οδηγούς και αναπτύσσεται ταχύτατα σε Περού, Χιλή και Κολομβία. Αυτό το μήνα λανσάραμε με επιτυχία την υπηρεσία μας στο Μεξικό και σκοπεύουμε να επεκταθούμε σε περισσότερες πόλεις μέσα στο 2019».