Στην ενίσχυση του δικτύου διακίνησης υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) με στόχο την κάλυψη των αναγκών των καταναλωτών σε απομακρυσμένες περιοχές και τη διάθεσή του στην αγορά ως καύσιμο κίνησης στις θαλάσσιες και οδικές μεταφορές προχωρά η ΔΕΠΑ Εμπορίας, με την προμήθεια τριών βυτιοφόρων οχημάτων μεταφοράς και ανεφοδιασμού LNG (LNG Semi-trailer).

Τα LNG Semi-trailer -δύο εκ των οποίων αποκτήθηκαν με συγχρηματοδότηση από το ευρωπαϊκό αναπτυξιακό πρόγραμμα Συνδέοντας την Ευρώπη στο πλαίσιο της δράσης «SuperGreen» κατάλληλα για την εξυπηρέτηση των αναγκών μεταφοράς φορτίων υγροποιημένου φυσικού αερίου, θα εφοδιάζουν πλοία που χρησιμοποιούν LNG ως καύσιμο κίνησης, πρατήρια ανεφοδιασμού οχημάτων και απομακρυσμένους βιομηχανικούς καταναλωτές.

Η ανάπτυξη τεχνολογιών όπως το Small Scale LNG εντάσσεται στο business plan της ΔΕΠΑ Εμπορίας, που προβλέπει την αξιοποίηση του LNG για τον ανεφοδιασμό μεγάλων βιομηχανικών πελατών αλλά και απομακρυσμένων περιοχών που βρίσκονται μακριά από τα δίκτυα διανομής, όπως και την επέκταση της χρήσης του υγροποιημένου φυσικού αερίου στη ναυτιλία και τις οδικές μεταφορές.

Η Δράση «SuperGreen» 2017-EL-TM-0048-W στην οποία συμμετέχει η ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ, έλαβε συγχρηματοδότηση από το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Συνδέοντας την Ευρώπη, με στόχο την εφαρμογή της πολιτικής της ΕΕ για την ανάπτυξη υποδομών εναλλακτικών καυσίμων.

Διαβάστε ακόμη

Ξέσπασε πόλεμος για τις βραχυχρόνιες μισθώσεις – Στην αντεπίθεση οι διαχειριστές ακινήτων «Airbnb»

Τα τρία ραντεβού του Nolita, το «Do svidaniya» της Γκρίσιν και το dark της Leroy Merlin

Capital controls στη Γερμανία; Η «ατμομηχανή» της Ευρωζώνης ετοιμάζεται για το χειρότερο δυνατό σενάριο