O αμερικανικός κολοσσός της Disney εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία γνωστοποιεί τη πρόθεση διαφημιστών να αγοράσουν διαφημίσεις αξίας 9 δισ. δολαρίων στα διάφορα κανάλια και τις υπηρεσίες streaming για την τηλεοπτική περίοδο 2022-2023.

Σύμφωνα με το Bloomberg, η Disney ανέφερε τη Δευτέρα ότι οι λεγόμενες προκαταβολικές αγορές ήταν οι ισχυρότερες στην ιστορία της εταιρείας. Περίπου το 40% των δαπανών αφορούσε τις διαδικτυακές προσφορές της, συμπεριλαμβανομένων των υπηρεσιών streaming Disney+, Hulu και ESPN+.

Η εταιρεία ανέφερε επίσης ότι έλαβε δεσμεύσεις από όλες τις μεγάλες διαφημιστικές εταιρείες για την υπηρεσία Disney+. Η Disney αναμένεται να εισαγάγει μια χαμηλότερη τιμή, με διαφημιστική υποστήριξη για την υπηρεσία, το κόστος για την οποία ανέρχεται στα 8 δολάρια το μήνα, αργότερα φέτος.

Διαβάστε επίσης:

Βίλα Μεταξά: Το αμφισβητούμενο «φιλέτο» ξανά σε πλειστηριασμό, με τιμή «έκπληξη» (pics)

«Τουρισμός για Όλους»: Στα «κάγκελα» ξενοδόχοι και μικρά καταλύματα σε όλη την Ελλάδα για την ένταξη καταλυμάτων τύπου Airbnb

«Χρυσά» κέρδη άνω του 1 δισ. για την ελίτ του τένις (pics + λίστα)