Το Dropshipping αποτελεί την πιο hot τάση στο ηλεκτρονικό εμπόριο σήμερα. Αυτό που το κάνει μοναδικό είναι πως δίνει τη δυνατότητα σε όλους τους εμπόρους να πουλούν τα προϊόντα τους, χωρίς, ωστόσο, να χρειάζεται να διαθέτουν αποθήκες. Πως, όμως, δουλεύει; 

Πιο αναλυτικά, ο έμπορος διαφημίζει μια λίστα από προϊόντα σε υποψήφιους πελάτες μέσα από γνωστά ηλεκτρονικά καταστήματα και δέχεται τις παραγγελίες σε τιμή λιανικής. Στη συνέχεια παραγγέλνει τα προϊόντα αυτά από κάποιον συνεργαζόμενο χονδρέμπορο σε τιμή χονδρικής. Τέλος, ο ίδιος αναλαμβάνει την αποστολή τους στους πελάτες. Το κέρδος του λιανέμπορου προκύπτει από τη διαφορά της λιανικής τιμής μείον της αντίστοιχης χονδρικής.

Ο επιχειρηματίας Καμίλ Σάταρ, λίγα χρόνια πριν παράτησε τις σπουδές του για να ξεκινήσει τη δική του επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου η οποία βασίστηκε στη νέα αυτή φιλοσοφία που ονομάζεται dropshipping. Μέσα σε μόλις ένα χρόνο κατάφερε να μεταφέρει εμπορεύματα αξίας 1,7 εκατομμυρίων δολαρίων με τη βοήθεια της γνωστής πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου Shopify.

Σύμφωνα με το BusinessInsider, αυτές είναι οι πιο sos συμβουλές που δίνει ο επιτυχημένος επιχειρηματίας σε όσους επιθυμούν να ασχοληθούν με το ηλεκτρονικό εμπόριο. 

Δώστε προσοχή στην προώθηση ενός προϊόντος – Κάντε το να μοιάζει μοναδικό

Όταν ο Σάταρ εισήγαγε τη νέα μέθοδο παράδοσης το 2017, οι καταναλωτές φαίνεται πως ήταν πρόθυμοι να αγοράσουν εμπορεύματα από λιγότερο έμπιστες διαδικτυακές πλατφόρμες απλώς και μόνο επειδή οι τιμές ήταν χαμηλότερες αλλά και το «περιτύλιγμα» των ιστοσελίδων τους πιο εντυπωσιακό.

Για τη δημιουργία μιας ιστοσελίδας προϊόντων, ο Σάταρ συνιστά τη χρήση της Shopify, μιας πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου που καθιστά την οργάνωση ενός επαγγελματία e-λιανοπωλητή πολύ φιλική προς το χρήστη. Ακριβώς όπως το σχεδιασμό ενός ιστότοπου με μια πλατφόρμα όπως η Squarespace, η Shopify μπορεί να εφαρμόζει συγκεκριμένα πρότυπα για τη δημιουργία μιας εμπορικής ιστοσελίδας και οι συνεργάτες δεν μπορούν να αποκλίνουν σε μεγάλο βαθμό από αυτά, ωστόσο, ο Σάταρ δήλωσε για το 70% των dropshippers, η Shopify είναι η καλύτερη δυνατή λύση.

Χρησιμοποιήστε τρίτους εμπορικούς αντιπροσώπους για να απλοποιήσετε τη διαδικασία

Για να αναπτυχθεί και να επεκταθεί πραγματικά μια επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου, ο Σάταρ υποστηρίζει πως είναι σημαντικό να τοποθετήσετε χρήματα σε εφαρμογές και διανομείς που απλοποιούν τη διαδικασία της αποστολής των προϊόντων προς τους καταναλωτές. Η Shopify είναι ένα μόνο παράδειγμα από μια σειρά διαδικτυακών ιστοτόπων που συμβάλουν στην απλούστευση της δημιουργίας μιας επιχείρησης ηλεκτρονικού εμπορίου και συγκεκριμένα στην οργάνωση ενός διαδικτυακού καταστήματος λιανικής. Μια συνδρομή στο Shopify ξεκινά από 30 δολάρια μηνιαίως. Η Shopify διαθέτει επιπλέον έναν οργανισμό που αναφέρεται ως Oberlo, ο οποίος συνδέει μηχανικά τα προϊόντα από την AliExpress ενός προμηθευτή με την ιστοσελίδα σας στη Shopify.

Υπάρχουν και άλλα παραδείγματα όπως η Loox, μια εφαρμογή που εισάγει μηχανικά αξιολογήσεις προϊόντων από την AliExpress στο κατάστημα λιανικής στη Shopify αλλά και η Tidio Reside Chat, μια άλλη εφαρμογή, επιτρέπει στους πωλητές να διαθέτουν αυτοματοποιημένα chat bots – δωμάτια δηλαδή συνομιλιών για την εξυπηρέτηση των πελατών τους.

Διαβάστε ακόμα:

Ψηφιακό… μποτιλιάρισμα στις τράπεζες – Πώς η πανδημία απογείωσε τις e-συναλλαγές

Πηγές ΤΧΣ για ΑΜΚ Πειραιώς: «Θα λάβουμε απόφαση με γνώμονα το δημόσιο συμφέρον»

ΤΑΙΠΕΔ: «Όχι» σε παράταση του διαγωνισμού για την Εγνατία – Προσφορές την 1η Απριλίου