Την έγκρισή της έδωσε η Κομισιόν για την εξαγορά της αμερικανικής εταιρείας εξυπηρέτησης πελατών Kustomer από το Facebook, το οποίο δέχτηκε τους όρους που έθεσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή με σκοπό την προστασία του ανταγωνισμού.

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει το Reuters, το Facebook συμφώνησε να παρέχει στους ανταγωνιστές του δωρεάν πρόσβαση στα κανάλια ανταλλαγής μηνυμάτων του για δέκα χρόνια.

Η αμερικανική startup πουλά λογισμικό CRM σε επιχειρήσεις, ώστε εκείνες να μπορούν να επικοινωνούν με τους πελάτες τους μέσω τηλεφώνου, γραπτών μηνυμάτων, email, WhatsApp, Instagram και άλλων καναλιών.

Η εξαγορά της από το Facebook θα το βοηθήσει να αναβαθμίσει το WhatsApp, η χρήση του οποίου έχει αυξηθεί κατακόρυφα από την έναρξη της πανδημίας.

«Η απόφασή μας αυτή θα διασφαλίσει τη δυνατότητα των καινοτόμων ανταγωνιστών και των όσων εισέρχονται στην αγορά λογισμικού πελατειακών σχέσεων να έχουν αποτελεσματικό ανταγωνισμό», είπε η επικεφαλής της αντιμονοπωλιακής νομοθεσίας της ΕΕ, Μαργκρέτε Βεστάγκερ.

Διαβάστε ακόμη

Γιατί οι εφοπλιστές δεν πουλάνε τα υπερήλικα πλοία τους για παλιοσίδερα

Νέος ΕΝΦΙΑ: Mικρότερα εκκαθαριστικά αλλά υψηλότερη εισπραξιμότητα

Σε υψηλό 18 μηνών το δολάριο έναντι του ευρώ μετά τη Fed