Θετική δυναμική στην επιβατική κίνηση βλέπει ο ο όμιλος Fraport, καθώς σημείωσε αύξηση 66,3% στα έσοδά του κατά το πρώτο εξάμηνο του 2022, λόγω της ώθησης από τα ελληνικά περιφερειακά αεροδρόμια που διαχειρίζεται.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, μετά άρση των ταξιδιωτικών περιορισμών που σχετίζονται με την πανδημία, τα αεροδρόμια του Ομίλου Fraport κατέγραψαν ισχυρή ανάκαμψη στην επιβατική κίνηση. Μερικά από τα ελληνικά αεροδρόμια της Fraport συμπεριλαμβανομένης της Ρόδου, της Σαντορίνης και της Κέρκυρας – ξεπέρασαν ακόμη και τα επίπεδα επιβατών πριν από την κρίση του 2019.

Συγκεκριμένα, κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους η Fraport εμφάνισε αυξημένο κύκλο εργασιών (+66,3%), στο 1,34 δισ. ευρώ σε σχέση με το 2021.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Fraport, Dr. Stefan Schulte, δήλωσε χαρακτηριστικά πως «από τον Μάρτιο, βιώνουμε μια ισχυρή ανοδική τάση στην επιβατική κίνηση, καθώς οι άνθρωποι θέλουν να ταξιδέψουν ξανά. Στο αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης, αναμένουμε μεταξύ 45 και 50 εκατ. επιβάτες το 2022. Τα βασικά λειτουργικά οικονομικά μεγέθη έχουν επίσης βελτιωθεί – ακόμη και όταν προσαρμόζουμε τα θετικά εφάπαξ αποτελέσματα του περασμένου έτους, όπως η αποζημίωση που λάβαμε για τη διατήρηση των λειτουργιών του αεροδρομίου της Φρανκφούρτης κατά τη διάρκεια του lockdown, καθώς και η αποζημίωση για την πανδημία που ελήφθη στην Ελλάδα. Οι κύριοι παράγοντες που υποστήριξαν αυτήν την ευνοϊκή εξέλιξη ήταν οι ισχυρές επιδόσεις των αεροδρομίων στο διεθνές χαρτοφυλάκιο και η θετική συμβολή που προέκυψε από την εκποίηση της επένδυσής μας στο Xi’an στην Κίνα. Ωστόσο, απέχουμε ακόμη πολύ από το να φτάσουμε στα επίπεδα του 2019».

Τα EBITDA (κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων) αυξήθηκαν κατά 21,8% σε ετήσια βάση στα 408,3 εκατ. ευρώ. Τέλος, ο Όμιλος παρουσίασε λειτουργικά Κέρδη (EBIT) 181,9 εκατ. ευρώ (από 116,1 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2021).

Διαβάστε ακόμα:

DBRS για ελληνικές τράπεζες: Βελτίωση των θεμελιωδών μεγεθών – Τι μπορεί να ανακόψει τη θετική δυναμική

Fuel Pass 2: Ξεκινά η καταβολή του στους δικαιούχους

Έρχεται νέος – διπλός «Τειρεσίας» σε Δημόσιο και τράπεζες