Με το βλέμμα στην μεταπανδημική εποχή σχεδιάζει το μέλλον της επέκτασης του γερμανικού κολοσσού της Adidas, o διευθύνων σύμβουλός της, Κάσπερ Ρόστεντ.

Σε πρόσφατη συνέντευξη που παραχώρησε στο NCBC, o CEO του μεγαλύτερου λιανοπωλητή αθλητικών ειδών στον κόσμο, δήλωσε ότι η γερμανική εταιρεία θα συνεχίσει να επενδύει σε φυσικά κατστήματα, παρά την άνοδο των πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Ο Ρόστεντ επισήμανε ότι «δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το διαδίκτυο έχει επεκταθεί αισθητά τα τελευταία 3 χρόνια… αλλά στην πραγματικότητα νομίζω ότι αν ρωτήσατε τους περισσότερους ανθρώπους, υπάρχει ένα μεγάλο κοινωνικό κίνητρο, ώστε να πάει κάποιος για ψώνια και να διαλέγει ο ίδιος τα προϊόντα που επιθυμεί σε πραγματικό χρόνο».

Η Adidas σημέιωσε αύξηση κατά  51% στις διαδικτυακές τις πωλήσεις το τρίτο τρίμηνο σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους. Αυτό ακολούθησε μια αύξηση κατά 93% το δεύτερο τρίμηνο, παρόλο που τα συνολικά έσοδα μειώθηκαν κατά 34%. Για το έτος, η Adidas προβλέπεται να καταγράψει πάνω από 4 δισ. ευρώ  διαδικτυακών πωλήσεων, δήλωσε ο Ρόστεντ, σημαντική βελτίωση σε σύγκριση με τα προηγούμενα τέσσερα χρόνια όπου κατέγραψε περίπου 1 δισ. ευρώ.

Ο Ρόστεντ, ο οποίος βρίσκεται στο τιμόνι της Adidas από το 2016, δήλωσε ότι η αυξανόμενη δύναμη του ηλεκτρονικού εμπορίου της εταιρείας θα επηρεάσει την εμπειρία αγορών στα καταστήματα. «Πιστεύουμε ότι τα καταστήματα είναι ακόμα, αλλά πλέον συνδέονται περισσότερο με την διαδικτυακή εμπειρία», είπε. «Νομίζω ότι οι περισσότεροι άνθρωποι βαριούνται πραγματικά να κάθονται στο σπίτι».

Πρόσφατα η Adidas  ανακοίνωσε ότι ξεκίνησε μια διαδικασία «αξιολόγησης στρατηγικών εναλλακτικών λύσεων» για τη Reebok, συμπεριλαμβανομένης μιας πιθανής πώλησης της φίρμας που απέκτησε το 2006, με το Ρόστεντ να επισημείνει πως οι οικονομικές επιπτώσεις της πανδημίας δεν συνέβαλαν σε αυτήν την απόφαση. Αντίθετα, υποστήριξε ότι η υγειονομική κρίση έχει βελτιώσει αισθητά τις βασικές αρχές της βιομηχανίας αθλητικών ειδών, με τους περισσότερους εργαζόμενους να  εργάζονται από το σπίτι και να παίρνουν μέρος σε υπαίθριες ψυχαγωγικές δραστηριότητες.

Τέλος, σχετικά με τις αλλαγές το εργασιακό καθεστώς δήλωσε ότι «νομίζω ότι θα πάρει καιρό μέχρι να επιστρέψουν οι εργαζόμενοι στα γραφεία τους. Αυτή η τάση [της τηλεργασίας] συνεχίστηκε. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η πανδημία έχει επιταχύνει αυτήν την διαδικασία», και συμπληρώνει. «Το να δουλεύεις από το σπίτι και να έχεις έναν πολύ πιο απλό τρόπο ζωής στην πραγματικότητα παίζει πολύ σημαντικό ρόλο από το να φοράμε ωραία κουστούμια στο γραφείο».

Διαβάστε ακόμη:

120 δόσεις: Πώς θα επανενταχτείτε στη ρύθμιση οφειλών – Τι να προσέξετε

Αθανασίου (Lamda): «Το joint venture με την ΤΕΜΕΣ είναι μόνο η αρχή στο Ελληνικό»

Lockdown: Τα διλήμματα των Χριστουγέννων και τα νέα μέτρα στο τραπέζι