Νικήτρια αναδείχθηκε η DOPE, μετά από spec που διενήργησε η Lamda Development για την ανάθεση του λογαριασμού για την στρατηγική, τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του επερχόμενού της website.

Ήδη έχουν ολοκληρωθεί με επιτυχία τα stakeholder interviews και τα προγραμματισμένα workshops. Ο ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της διαφημιστικής Γιάννης Πιπεράκης-Παπαδάκης δήλωσε μεταξύ άλλων:

«Η DOPE σήμερα είναι μόλις 6 χρονών και έχει καταφέρει να χτίσει μια ομάδα 50+ ανθρώπων με ξεχωριστά ταλέντα, digital γνώσεις και ένα επίπεδο digital υπηρεσιών, που εμπνέουν εμπιστοσύνη και σιγουριά σε τόσο σημαντικούς και δυναμικούς οργανισμούς όπως η Lamda Development. Είναι τιμή μας και έχουμε ξεκινήσει τη συνεργασία με εξαιρετικό ενθουσιασμό στοχεύοντας σε ένα πραγματικά ξεχωριστό αποτέλεσμα. Stay tuned».