Οι εκτιμήσεις για την αγορά και τα προβλήματα που δημιουργεί η έλλειψη σε microchips θυμίζει λίγο την πανδημία και το τέλος της μετά την έλευση των εμβολίων.

Έπειτα από έναν χρόνο σκληρών περιορισμών περιμέναμε τους εμβολιασμούς για να απελευθερωθούμε, μετά τη δεύτερη δόση και η συνέχεια… γνωστή.

Κάτι τέτοιο συμβαίνει και με τους ημιαγωγούς, καθώς οι πρώτες εκτιμήσεις έκαναν λόγο για ομαλοποίηση μέσα στο 2020, έπειτα μετά το 2021 και πλέον οι μεγάλες εταιρείες δηλώνουν ανοιχτά πως δεν θα ησυχάσουν μέχρι το 2024.

Όσο η τεχνολογία αλλάζει και τα microchips είναι απαραίτητα για υπολογιστές, συσκευές και σχεδόν τα πάντα στο σύγχρονο κόσμο, τόσο θα βλέπουμε ελλείψεις και στον τομέα του αυτοκινήτου.

Οι εταιρείες βέβαια -όπως και τα κράτη σε ορισμένες περιπτώσεις– δεν έκατσαν με σταυρωμένα χέρια καθώς είτε επενδύουν πολλά εκατομμύρια, είτε ξεκινούν διαδικασίες κατασκευής ημιαγωγών.

Έτσι η εξάρτηση από την Κορέα, την Κίνα και την Ταιβάν κάποια στιγμή θα πάψει να υφίσταται.

Μέχρι αυτό να συμβεί οι γραμμές παραγωγής θα καθυστερούν και ο λόγος θα είναι η μεγάλη ζήτηση σε microchips και η περιορισμένη παραγωγή τους.

Το newsauto θυμίζει πως οι ελλείψεις των ημιαγωγών συνοδεύονται από την άνοδο στις τιμές των μετάλλων, τις μπαταρίες, την εισβολή στην Ουκρανία, αλλά και τις διακοπές στις γραμμές παραγωγής εξαιτίας του Covid-19.

Γεγονότα που δρουν αθροιστικά ώστε να βλέπουμε τις καθυστερήσεις στις παραδόσεις πολλών μηνών, ακόμη και πλέον του έτους.

Διαβάστε ακόμη

Αντζελο Καπούρο: Γιατί η MSC Cruises επέλεξε ως home port τον Πειραιά

Eνταξη 2.167 περιοχών στις αντικειμενικές – Ποιες είναι

Handelsblatt: Η Γερμανία σχεδιάζει επένδυση €3 δισ. σε πλωτούς σταθμούς LNG