Μετά από ένα χρόνο κατά τον οποίο η πανδημία έπαιξε μεγάλο ρόλο, η JYSK είναι πλέον έτοιμη για να εστιάσει πλήρως στην επέκταση και στην ανακαίνιση των καταστημάτων του δικτύου της με σκοπό να τα κάνει ακόμα πιο ελκυστικά για τους πελάτες.

Αυτό σημαίνει ότι κατά τη διάρκεια του επόμενου οικονομικού έτους η JYSK θα τρέξει 15 δραστηριότητες καταστημάτων στην Ελλάδα, δηλαδή είτε νέα καταστήματα είτε ανακαινίσεις καταστημάτων που είναι ήδη σε λειτουργία με βάση τον νέο concept καταστημάτων JYSK.

«Τα φυσικά καταστήματα ήταν και θα παραμείνουν ο βασικός χώρος πώλησης των προϊόντων μας χωρίς φυσικά να παραβλέπουμε τη δυναμική που αναπτύσσει το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Μετά το lockdown οι πελάτες έχουν επιστρέψει με μεγαλύτερη διάθεση στα καταστήματά μας και εμείς από την πλευρά μας θέλουμε να κάνουμε την αγοραστική τους εμπειρία ακόμα καλύτερη εντείνοντας το πλάνο ανακαίνισης όλων των καταστημάτων μας στο νέο concept 3.0» εξηγεί ο Country Manager της JYSK σε Ελλάδα, Ουγγαρία και Αυστρία, Sandor Szimeiszter.

Μεγάλη επένδυση

Αυτό επιβεβαιώνεται και από το γεγονός ότι οι πωλήσεις αυξάνονται 20% κατά μέσο όρο μετά από την ανακαίνιση ενός καταστήματος και την αναβάθμισή του στο νέο concept καταστημάτων.

«Μετά από μια μακρά περίοδο περιορισμών παρατηρούμε ότι οι πελάτες δείχνουν ένα ανανεωμένο ενδιαφέρον για τα φυσικά καταστήματα. Αυτό ενισχύει την απόφασή μας να επενδύσουμε στην ανακαίνιση των καταστημάτων μας καθώς ένα όμορφο, λειτουργικό κατάστημα όπου ο πελάτης μπορεί να βρει εξαιρετική εξυπηρέτηση από τους εξειδικευμένους υπαλλήλους μας είναι βέβαιο ότι θα οδηγήσει και σε καλύτερα αποτελέσματα» αναφέρει ο Sandor Szimeiszter.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι 15 δραστηριότητες καταστημάτων στην Ελλάδα είναι μόνο ένα μικρό μέρος της συνολικής φιλοδοξίας της JYSK να συνεχίσει την επέκτασή της μέσω του ανοίγματος νέων καταστημάτων.

Μέσα στο επόμενο οικονομικό έτος η JYSK έχει στόχο να πραγματοποιήσει περίπου 1000 δραστηριότητες καταστημάτων οι οποίες περιλαμβάνουν και το άνοιγμα 200 νέων καταστημάτων σε όλη την Ευρώπη.

Έως το τέλος του 2024 όλα τα καταστήματα JYSK θα πρέπει να έχουν ανακαινισθεί στο νέο concept καταστημάτων που σημαίνει ότι η JYSK θα πραγματοποιεί περίπου 1000 δραστηριότητες καταστημάτων κάθε χρόνο έως τότε επενδύοντας συνολικά αρκετές εκατοντάδες εκ. EUR.

Διαβάστε ακόμα

HSBC: Bullish για ελληνικές μετοχές και οικονομία

Εσθήρ Λεβή: Πώς η «Mrs Bodyline» έχασε το σπίτι στη Φιλοθέη

Toυρισμός: Εκτίναξη κρατήσεων από Βρετανία σε «πορτοκαλί» χώρες – Τριπλασιάστηκαν για Ελλάδα