Μέχρι το 2030, η γνωστή εταιρεία παρασκευής ζαχαρωτών Mars στοχεύει οι πωλήσεις από τα παγωτά της να αγγίξουν το 1 δισεκατομμύριο δολάρια παγκοσμίως. Τον Μάιο, η διοίκηση της εταιρείας επέλεξε το στέλεχος, Άντον Βίνσεντ, προκειμένου να ηγηθεί του νέου εγχειρήματος της.  

Σημειώνεται ωστόσο, πως η εταιρεία θα βρεθεί αντιμέτωπη με σκληρό ανταγωνισμό εάν θέλει να πετύχει τις φιλοδοξίες της στις ΗΠΑ. Παρόλα αυτά, ποντάρει στο εν λόγω εγχείρημα, ξοδεύοντας 50 εκατομμύρια δολάρια για την αναβάθμιση του εργοστασίου παγωτού Burr Ridge, στο Ιλινόις, και έχει δεσμεύσει επιπλέον, 20 εκατομμύρια δολάρια για τις εγκαταστάσεις τα οποία ωστόσο, δεν έχει ξοδέψει ακόμη.

Η Mars επεκτείνει το χαρτοφυλάκιό των παγωτών της, κυκλοφορώντας νέες γεύσεις όπως τα M&M’s Cookies and Cream Ice Cream Cookie Sandwiches και Twix Cookie Dough Ice Cream. Χρησιμοποίησε την εξαγορά της Kind North America, αξίας 5 δισεκατομμυρίων δολαρίων, που είναι περισσότερο γνωστή για τις μπάρες ξηρών καρπών της, για να προωθήσει τα φυτικά υποκατάστατα παγωτού.

Μολονότι το καλοκαίρι να εξακολουθεί να είναι η καλύτερη εποχή για πωλήσεις παγωτού, η Mars επιδιώκει να ενισχύσει τις πωλήσεις το φθινόπωρο και το χειμώνα μέσω μιας συνεργασίας μεταξύ της National Football League και του Snickers Ice Cream Bar. Παράλληλα, στοχεύει στην αύξηση του μεριδίου αγοράς της στην βιομηχανία παγωτού ως μέρος μιας επιχείρησης ευρείας βάσης. Εκτός από καραμέλες και παγωτά, η Mars διαθέτει επίσης, ένα μεγάλο τμήμα φροντίδας κατοικίδιων ζώων και άλλες επωνυμίες τροφίμων, συμπεριλαμβανομένων των Combos Stuffed Snacks και Ben’s Original rice.

Το στοίχημα με το παγωτό απέδωσε για την εταιρεία. Τα τελευταία πέντε χρόνια, οι παγκόσμιες πωλήσεις παγωτού της Mars έχουν αυξηθεί κατά 42%. Μόνο η επωνυμία Dove Ice Cream κατέγραψε άνοδο της τάξεως του 12% πέρυσι. Καθώς το τμήμα αυξάνεται, οι ΗΠΑ αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το ήμισυ της επιχείρησης παγωτού της εταιρείας.

Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το CNBC, η Mars εισήλθε στην κατηγορία παγωτού το 1986, όταν αγόρασε τη μάρκα Dove, τότε γνωστή μόνο για τις μπάρες παγωτού. Τρία χρόνια αργότερα, η Mars παρουσίασε το Snickers Ice Cream Bar, πλέον το κορυφαίο σε πωλήσεις στο χαρτοφυλάκιό της, ακολουθούμενο από τα Ice Cream Cookie Sandwiches της M&M.

«Δεν έχουμε τις μεγαλύτερες μάρκες παγωτού, αλλά πιστεύουμε ότι έχουμε τις μεγαλύτερες μάρκες παγωτού», δήλωσε στο ο Σαφ Λαλάνι, επικεφαλής της Mars Ice Cream στις ΗΠΑ.

Σήμερα, η γνωστή εταιρεία κατατάσσεται μεταξύ των 10 κορυφαίων κατασκευαστών παγωτού στις ΗΠΑ με βάση τις λιανικές πωλήσεις. «Οι μάρκες παγωτού Mars Inc. αντιμετωπίζουν έντονο ανταγωνισμό, καθώς βρίσκονται μακριά από την ηγετική θέση στην αγορά παγωτού των ΗΠΑ», δήλωσε ο Καρλ Κουάς, επικεφαλής έρευνας τροφίμων και διατροφής της Euromonitor.

Μέσα στο εργοστάσιο παγωτού

Πριν από σχεδόν τέσσερις δεκαετίες, όταν η Mars αγόρασε την Dove, αγόρασε επίσης τις εγκαταστάσεις παραγωγής της μάρκας στο Burr Ridge του Ιλινόις. Αυτές τις μέρες, το εργοστάσιο είναι υπεύθυνο για την παρασκευή όλου του παγωτού που πουλάει η εταιρεία στις ΗΠΑ, το οποίο αντιπροσωπεύει το 55% της ζήτησης παγκοσμίως.

Καθώς οι πωλήσεις έχουν επιταχυνθεί, η εταιρεία χρειάστηκε να επενδύσει στην τεράστια εγκατάσταση για να προσθέσει χωρητικότητα και τη δυνατότητα παραγωγής νέων προϊόντων, όπως παγωμένες λιχουδιές της Kind με καρύδια. Τα 50 εκατομμύρια δολάρια ξοδεύτηκαν ήδη, σε μεγάλο βαθμό για την αναβάθμιση της σειράς που είναι αφιερωμένη στις μπάρες παγωτού της, οι οποίες μπορούν να παράγουν αρκετές εκατοντάδες χιλιάδες μπάρες παγωτού Snickers την ημέρα.

Διαβάστε ακόμη:

Τράπεζα Πειραιώς προς Ηλιόπουλο για την πρόταση αγοράς της ΑΝΕΚ: «Δεν αποτελεί βιώσιμη εναλλακτική λύση»

Πότε θα δουν «χρήμα» οι ενστάσεις για επιστρεπτέα και τέλος επιτηδεύματος

ΥΠΕΝ: «Πράσινο» για το έργο του «Riviera Galleria» στο Ελληνικό

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ