Επιχειρήσεις

Με διψήφιο ποσοστό η ανάπτυξη της Bosch Ελλάδας

  • newsroom


Το νέο χαρτοφυλάκιο από ΙοΤ προϊόντα και υπηρεσίες για την διασυνδεδεμένη αυτοκίνηση, το έξυπνο σπίτι και την έξυπνη γεωργία

Η Βosch Ελλάδας, μέλος του διεθνούς ομίλου Bosch και με παρουσία 106 χρόνων στην Ελλάδα, σε συνέντευξη τύπου που παρέθεσε στον εκθεσιακό χώρο της BSH, θυγατρική του ομίλου, παρουσίασε στοιχεία, αναφορικά με τους ανοδικούς ρυθμούς ανάπτυξης που κατέγραψε για 5η συνεχή χρονιά στην ελληνική αγορά. Επιπλέον αναφέρθηκε στις δράσεις της, τόσο ως εργοδότης, όσο και ως εταιρεία με υψηλό αίσθημα κοινωνικής ευθύνης.

Πιο συγκεκριμένα, το 2018, η Βosch Ελλάδας κατέγραψε θετικά μεγέθη, με τις πωλήσεις της να αυξάνονται κατά 12,3% σε σύγκριση με το 2017. Επιπρόσθετα, βάσει ενοποιημένων στοιχείων, το EBIT της εταιρείας κυμάνθηκε στο 4,3%, ενώ τα κέρδη της προ φόρων ανήλθαν στο 1,76 εκατ. ευρώ. Επιπλέον, η Bosch Eλλάδας ανακοίνωσε τη συνεχή καταγραφή ανοδικών ρυθμών ανάπτυξης στην ελληνική αγορά, επιτυγχάνοντας 37,8 % αύξηση πωλήσεων το 1ο τετράμηνο του 2019.

Όσον αφορά τους τζίρους ανά τμήμα, το τμήμα Ανταλλακτικών Αυτοκινήτου είχε μια συνολική αύξηση +10,1% συγκριτικά με το 2017, το τμήμα Βιομηχανικής Τεχνολογίας +12,9%, το τμήμα Ηλεκτρικών Εργαλείων ολοκλήρωσε μια εξίσου εξαιρετική πορεία με μια συνολική αύξηση +16,9%, ενώ τέλος το τμήμα Ενέργειας και Τεχνολογίας Κτιρίων κατέγραψε αύξηση +12,8%.

Ο κύριος Ιωάννης Κάπρας, Διευθύνων Σύμβουλος της Bosch Eλλάδας, δήλωσε σχετικά : «Η πορεία της εταιρείας ήταν καλή, παρά τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η αγορά. Καταφέραμε για 5η συνεχή χρονιά να αυξήσουμε τη παραγωγή μας, κάτι που μας γεμίζει αισιοδοξία για το μέλλον. Στόχος μας για το 2019 είναι να συνεχίσουμε να προσφέρουμε «Τεχνολογία για τη ζωή», παρέχοντας τόσο τις «παραδοσιακές» μας αξιόπιστες λύσεις, όσο και ένα νέο χαρτοφυλάκιο αποτελούμενο από ΙοΤ προϊόντα και υπηρεσίες για την διασυνδεδεμένη αυτοκίνηση, το έξυπνο σπίτι και την έξυπνη γεωργία.

Τα νέα «έξυπνα» προϊόντα

Επιπλέον η Bosch Eλλάδας ανακοίνωσε την λειτουργία ενός επιπλέον υποστηρικτικού τμήματος στην εταιρεία, αυτό του Business Development, με σκοπό τον εμπλουτισμό του προϊοντικού της χαρτοφυλακίου και την διείσδυσή της σε νέους εμπορικούς τομείς της ελληνικής αγοράς. Ήδη πάνω από 60 συστήματα έξυπνης γεωργίας της Bosch έχουν εγκατασταθεί και δοκιμάζονται σε 8 διαφορετικούς νομούς της Ελλάδας, ενώ επιπρόσθετα αναμένονται για την ελληνική αγορά αισθητήρες πάρκινγκ, βασικό προϊόν για τις έξυπνες πόλεις.

Τέλος, η Bosch θα εισάγει στην Ελλάδα και ένα νέο καινοτόμο προϊόν για την διασυνδεδεμένη αυτοκίνηση, το Call4U. Πρόκειται για μια συσκευή retrofit που μέσω bluetooth συνδέεται με το κινητό του οδηγού και σε περίπτωση ατυχήματος στέλνει ειδοποιητήριο SMS σε τέσσερεις αριθμούς που έχει προδηλώσει ο χρήστης. Το Call4U μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε οποιοδήποτε όχημα ακόμη και σε όσα είναι παλιάς τεχνολογίας.

Απόρρητο Απόρρητο