Με το λανσάρισμα και την προώθηση των προϊόντων «Αρκάδι» να ξεκινά σε λίγες ημέρες, τα branded προϊόντα για ξενοδοχεία να αναπτύσσονται με τριψήφιο ρυθμό και με το νέο μεγάλο συμβόλαιο με πολυεθνική να έχει ενεργοποιηθεί, η διοίκηση της «Παπουτσάνης» εμφανίστηκε αισιόδοξη για τις φετινές οικονομικές επιδόσεις, παρουσιάζοντας το σχέδιο ανάπτυξης χθες στους αναλυτές.

Ο πήχης για τον κύκλο εργασιών τέθηκε στα 70 εκατ. ευρώ, εκτιμώντας αύξησή του κατά 12% σε σχέση με τα επίπεδα του 2023, με παράλληλη βελτίωση της κερδοφορίας, αφήνοντας μάλιστα ανοικτό το ενδεχόμενο για μία αύξηση του μερίσματος του χρόνου προς τους μετόχους, απ’ τα επίπεδα των 7 σεντς για τη χρήση του 2023.

Υπενθυμίζεται πως το ΔΣ έχει προτείνει προς την Τακτική ΓΣ των μετόχων τη διανομή μερίσματος 4 σεντς ανά μετοχή, ενώ τον περασμένο Δεκέμβριο είχε καταβληθεί και προμέρισμα ύψους 3 σεντς ανά μετοχή.

«Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε την κερδοφόρα ανάπτυξη», σημείωσε ο διευθύνων σύμβουλος και βασικός μέτοχος της «Παπουτσάνης», Μενέλαος Τασόπουλος, υπογραμμίζοντας τη γεωγραφική επέκταση των εργασιών και τη διεύρυνση του προϊοντικού χαρτοφυλακίου της εισηγμένης εταιρείας.

Μενέλαος Τασόπουλος

Τις μεγαλύτερες προοπτικές φαίνεται ότι παρέχει πλέον η είσοδος της εταιρείας στην αγορά των απορρυπαντικών και καθαριστικών μέσω των προϊόντων «Αρκάδι», η οποία υπολογίζεται ότι «τζιράρει» 250 εκατ. ευρώ ετησίως στην Ελλάδα.

Μάλιστα, η διοίκηση έχει θέσει στόχο σχεδόν τον διπλασιασμό των πωλήσεων του συγκεκριμένου brand (για την ακρίβεια 85%) έπειτα απ’ το +50% του 2023, προετοιμάζοντας μάλιστα και σχετική διαφημιστική καμπάνια. Μέσω των συγκεκριμένων προϊόντων, η διοίκηση της Παπουτσάνης εκτιμά ότι θα βελτιώσει και τα περιθώρια κέρδους της.

Εξαγωγές

Ο κ. Τασόπουλος υπογράμμισε πάντως ότι η καινοτομία, τα φιλικά στο περιβάλλον προϊόντα και οι εξαγωγές αποτελούν τον βασικό πυλώνα της στρατηγικής ανάπτυξης της εταιρείας. Ο ίδιος σημείωσε ότι θα επιχειρηθεί διείσδυση και σε νέες αγορές, χωρίς ωστόσο να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες.

Πρόθεση επίσης είναι η ενίσχυση των branded προϊόντων με στόχευση τη βελτίωση των περιθωρίων κέρδους. Όπως τονίστηκε, μάλιστα, κατά το πρώτο τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης οι πωλήσεις branded προϊόντων «Παπουτσάνης» στα ξενοδοχεία «τρέχουν» με τριψήφιο ρυθμό και στη λιανική με διψήφιο ποσοστό!

Επενδύσεις

Κομβικό κομμάτι των αναπτυξιακών κινήσεων που δρομολογεί η εταιρεία είναι και η μείωση του κόστους παραγωγής και η αύξηση της ανταγωνιστικότητας του εργοστασίου, το οποίο είναι πλήρως καθετοποιημένο. Όπως είπε ο κ. Τασόπουλος, δρομολογείται η εγκατάσταση φωτοβολταϊκών, τα οποία θα τροφοδοτήσουν τη μονάδα με φθηνότερη ηλεκτρική ενέργεια, ενώ γίνεται μια σειρά από επενδύσεις για τη βελτίωση της παραγωγικότητάς τους.

Στο πλαίσιο αυτό, θα επιδιωχθεί η μεγαλύτερη ψηφιοποίηση διαδικασιών, καθώς και η μείωση του δανεισμού της εισηγμένης. Τα φωτοβολταϊκά θα τεθούν σε λειτουργία τον προσεχή Σεπτέμβριο, καθώς τότε θα συνδεθούν με το δίκτυο και θα συμβάλουν στην αποκλιμάκωση του ενεργειακού κόστους. Υπολογίζεται ότι η συγκεκριμένη επένδυση, που στοίχισε περίπου 1,5 εκατ. ευρώ, θα αποσβεστεί σε περίπου τρία χρόνια.

«Η διοικητική ομάδα της «Παπουτσάνης» υπό τον κ. Μενέλαο Τασόπουλο (στο κέντρο), κατά τη διάρκεια της χθεσινής τηλεδιάσκεψης με τους αναλυτές»

Συνολικά, όπως τόνισε η διοικητική ομάδα της εισηγμένης, οι επενδύσεις που έχουν προγραμματιστεί φέτος στο εργοστάσιο κινούνται στα 5,5 εκατ. ευρώ. Επίσης, για την επόμενη τριετία υπολογίζονται ότι οι επενδύσεις δεν θα ξεπερνούν τα 4,5 εκατ. ευρώ ετησίως. «Το μεγαλύτερο μέρος του επενδυτικού μας προγράμματος έχει υλοποιηθεί τα προηγούμενα χρόνια, καταφέρνοντας να έχουμε σήμερα ένα σύγχρονο εργοστάσιο, του οποίου η παραγωγή είναι στο 50% της δυναμικότητάς του. Επομένως, έχουμε τα περιθώρια για μεγαλύτερη ανάπτυξη και εκεί στοχεύουμε», τόνισε ο κ. Τασόπουλος.

Ο ίδιος, ερωτηθείς σχετικά, δήλωσε ανοιχτός στο ενδεχόμενο νέας εξαγοράς, «εφόσον υπάρξει κάποια ευκαιρία». Σχολιάζοντας τα κυβερνητικά μέτρα για την ακρίβεια, η διοικητική ομάδα της «Παπουτσάνης» ανέφερε πως η τελευταία παρέμβαση έφερε μεγάλη αναστάτωση στην αγορά και οδήγησε σε «πάγωμα» παραγγελιών, αφού οι πελάτες περίμεναν τους νέους τιμοκαταλόγους, ενώ τόνισε πως η αποτελεσματικότητά της θα φανεί σε βάθος χρόνου και όχι άμεσα.

Ξεκαθάρισε πάντως πως η εταιρεία προχώρησε άμεσα σε μείωση των αρχικών τιμών κατά 15% από την 1η Μαρτίου (πριν τις προσφορές, και τις προωθητικές ενέργειες), ενώ σε παρόμοιες μειώσεις εκτιμάται πως προχώρησαν και οι υπόλοιποι παίκτες του κλάδου. Υπενθυμίζεται ότι το 2023 ο κύκλος εργασιών της «Παπουτσάνης» ανήλθε σε 62,3 εκατ. ευρώ έναντι 70,7 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2022, με την αξία των εξαγωγών να αντιπροσωπεύει το 55% του συνολικού κύκλου εργασιών.

Διαβάστε ακόμη

Στα 300 εκατ., με αύξηση 23% η αξία των ξενοδοχειακών επενδύσεων στην Ελλάδα (πίνακες)

Έλεγχοι της εφορίας με email και sms – Αυστηρότερα πρόστιμα για τους φοροφυγάδες

Κατασκευές: Το Ταμείο Ανάκαμψης απογειώνει τον τεχνικό κλάδο – Στα €18 δισ. ο κύκλος εργασιών το 2025

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ