Οι δύο ανταγωνίστριες εταιρείες Shopify και Amazon ανακοίνωσαν πρόσφατα, τη δημιουργία ορισμένων νέων ηλεκτρονικών υπηρεσιών, στοχεύοντας στην καλύτερη εξυπηρέτηση χρηστών και πελατών.

Πιο συγκεκριμένα, η παροχή δεδομένων και στοιχείων που αφορούν στις ηλεκτρονικές αγορές, όπως για παράδειγμα, η ακριβής ημερομηνία και ώρα παράδοσης κάθε παραγγελίας, αποτελεί το νέο πεδίο εντός του οποίου οι δύο εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου αναμένεται να ανταγωνιστούν.

Η νέα υπηρεσία «Buy With Prime» της Amazon που ανακοινώθηκε στα τέλη Απριλίου, δίνει τη δυνατότητα στους διαδικτυακούς πωλητές να έχουν πρόσβαση σε λειτουργίες όπως η γρήγορη αποστολή, η δωρεάν παράδοση αλλά και οι δωρεάν επιστροφές σε χρήστες και καταναλωτές που πραγματοποιούν παραγγελίες από ιστότοπους εκτός της Amazon.com.

Παράλληλα, η Shopify ανακοίνωσε την Πέμπτη τη δημιουργία του «Shop Promise», ενός παρόμοιου προϊόντος. Πρόκειται για μία νέα υπηρεσία που θα παρέχει στους αγοραστές πρόσβαση σε λεπτομέρειες που σχετίζονται με τις αναμενόμενες ημερομηνίες παράδοσης στα καταστήματα των εμπόρων και σε άλλα κανάλια όπως το Google, το Facebook και το Instagram όπου οι έμποροι πωλούν τα προϊόντα τους.

Η νέα υπηρεσία της Amazon «Buy With Prime», πρόκειται «να αυξήσει το ανταγωνιστικό περιβάλλον για τη Shopify», επεσήμανε χαρακτηριστικά στο BusinessInsider, ο Άντζελο Τζίνο, ανώτερος υπεύθυνος στρατηγικής επενδύσεων στην CFRA Research.

Σύμφωνα μάλιστα, με εκτιμήσεις, η συγκεκριμένη υπηρεσία δεν θα είναι το τελευταίο προϊόν της Amazon που θα μπορούσε να αποτελέσει απειλή για τη Shopify. Η τεχνολογικός κολοσσός έχει μια μυστική ομάδα, γνωστή εσωτερικά ως Project Santos, στόχος της οποίας είναι να αποκρούσει κάθε απειλή από τη Shopify προκειμένου να παραμένει στην κορυφή του κλάδου.

Στο μεταξύ, η Shopify επιβεβαίωσε την Πέμπτη ότι σχεδιάζει να εξαγοράσει τη startup εκπλήρωσης περιουσιακών στοιχείων, Deliverr, έναντι του ποσού των 2,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σε μια συμφωνία που όπως υπογραμμίζει η εταιρεία θα βοηθήσει στην επιτάχυνση των σχεδίων της. Αν και κατά το παρελθόν, ο διευθύνων σύμβουλος της Shopify θεωρούσε πως η αποστολή της εταιρείας του είναι να «εξοπλίζει τους αντάρτες» ενάντια στην Amazon – την αυτοκρατορία του ηλεκτρονικού εμπορίου – η νέα της στρατηγική μαρτυρά «μια αξιοσημείωτη ωριμότητα από την πλευρά της Shopify», δήλωσε ο Ρικ Γουότσον, Ceo της RMW Commerce Consulting.

Σημειώνεται δε, πως η Shopify ανέφερε κέρδη χαμηλότερα από τις προσδοκίες των επενδυτών, αντανακλώντας έτσι, την επιβράδυνση της δραστηριότητας ηλεκτρονικού εμπορίου που εμφανίζεται στις αναφορές των Amazon, Etsy και eBay. Πιο αναλυτικά, τα έσοδα της Shopify αυξήθηκαν 22% σε ετήσια βάση, και διαμορφώθηκαν στα 1,2 δισεκατομμύρια δολάρια, αντί για 1,25 δισεκατομμύρια δολάρια για τα οποία έκαναν λόγο οι αναλυτές.

Ο ακαθάριστος όγκος εμπορευμάτων αυξήθηκε επίσης, κατά 16% στα 43,2 δισεκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με τα 46,5 δισεκατομμύρια δολάρια που περίμεναν οι αναλυτές. Η μετοχή της Shopify έχει καταγράψει πτώση της τάξεως του 70% από τα υψηλά της πανδημίας το φθινόπωρο του 2021.

Διαβάστε ακόμη  

Καραμανλής: Έρχονται αντιπλημμυρικά έργα άνω των 1,8 δισεκατομμυρίων ευρώ 

Ζαν Κριστόφ Μπαμπέν στο newmoney: Γιατί ο οίκος Bulgari επιστρέφει στις ελληνικές «ρίζες» του (pics)   

Οι 10 ελληνικές startups που συγκεντρώνουν τα βλέμματα των επενδυτών για το 2022 (pics)