Διπλή διάκριση απέσπασε η εταιρεία Παπουτσάνης στον μεγαλύτερο ετήσιο θεσμό αναγνώρισης και επιβράβευσης των πιο καινοτόμων καταναλωτικών προϊόντων και υπηρεσιών που διοργανώνεται στη χώρα, με τη σειρά αφρόλουτρων Aromatics και τα αντισηπτικά προϊόντα Natura να αναδεικνύονται «Προϊόντα της Χρονιάς 2021», στις αντίστοιχες κατηγορίες.

Οι σημαντικές αυτές διακρίσεις της Παπουτσάνης προέκυψαν μέσα από την ανεξάρτητη καταναλωτική έρευνα που διεξήχθη από την IRI Ελλάς, σε αντιπροσωπευτικό κοινό 3.200 καταναλωτών στην Ελλάδα, η οποία εστίασε σε κριτήρια καινοτομίας, προσέλκυσης και αγοραστικής πρόθεσης.

Αναφορικά με τη βράβευση της σειράς Aromatics, η κ. Ειρήνη Χατζηιωακειμίδου, Marketing Director στην Παπουτσάνης ανέφερε: «Είμαστε ειλικρινά ενθουσιασμένοι με την αναγνώριση των Papoutsanis Aromatics ως Προϊόντων της Xρονιάς 2021, σε μία τόσο ανταγωνιστική και δυναμική κατηγορία, όπως αυτή του αφρόλουτρου. Αυτή η βράβευση, είναι η επιβεβαίωση των επιλογών που κάναμε μέσα από πολύμηνη και ομαδική δουλειά με το τμήμα έρευνας & ανάπτυξης, την παραγωγή και τους συνεργάτες μας, για να προσφέρουμε στους καταναλωτές μας ένα ελληνικό προϊόν, φρέσκο, επίκαιρο και εξαιρετικής ποιότητας. Η νέα σειρά επιδιώκει να απαντήσει στην ανάγκη όλων μας για μικρές προσωπικές στιγμές που μας αναζωογονούν και μας γεμίζουν ζωντάνια και αισιοδοξία».

Επενδύοντας διαχρονικά σε καινοτόμα προϊόντα και ανταποκρινόμενη στις μεγάλες ανάγκες που δημιούργησε η υγειονομική κρίση, η Παπουτσάνης απάντησε άμεσα με τη δημιουργία των αντισηπτικών προϊόντων Natura Papoutsanis, τα οποία εξουδετερώνουν το 99,9% μικροβίων και ιών, συμπεριλαμβανομένου και του κορωνοϊού, με 80% v/v αιθυλική αλκοόλη, σύμφωνα με τις υποδείξεις του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας. Διατίθενται σε διαφορετικά μεγέθη για όλες τις καταναλωτικές ανάγκες, ενώ είναι τα μόνα σε συσκευασία τσέπης 24 ml για εύκολη μεταφορά και χρήση.

Ο κ. Μάνος Φακωτάκης, Brand Manager στην Παπουτσάνης, σχολίασε: «Η βράβευση των αντισηπτικών Natura είναι, χωρίς καμία αμφιβολία, η σημαντικότερη αναγνώριση, μιας και προέρχεται από τους ίδιους τους καταναλωτές. Η συγκεκριμένη σειρά είναι το αποτέλεσμα των ενεργειών μας για να συμβάλουμε στις προσπάθειες που κάνει η χώρα για την αντιμετώπιση της πανδημίας. Αξιοποιώντας την τεχνογνωσία του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης και τις παραγωγικές δυνατότητες της καθετοποιημένης μονάδας της Παπουτσάνης, μπορέσαμε να δημιουργήσουμε για τους καταναλωτές μία ολοκληρωμένη σειρά αντισηπτικών προϊόντων όχι μόνο πολύ αποτελεσματικών, αλλά και σε πολύ προσιτές τιμές».

Διαβάστε ακόμη

Crystal Almond – Wind: «Bonus» 288+100 εκατ. από το IPO της Vantage Towers

Η «λούφα» της Folli Follie στη Βουλή, η βουλγαρική επέλαση στα γηροκομεία και τα σκαρπίνια του Στρατού

Copenhagen Infrastructure Partners: Στα σκαριά το μεγαλύτερο εργοστάσιο Power-to-X στην Ευρώπη