Περίοδο διαρκών εξελίξεων, συμφωνιών αλλά και κινήσεων στρατηγικής σημασίας διανύει ο ταχέως αναπτυσσόμενος στην Ελλάδα κλάδος της πληροφορικής.

Στην εποχή του ευρύτερου Ψηφιακού Μετασχηματισμού δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, ο πιο διεθνοποιημένος ίσως ως προς τις δραστηριότητες του εγχώριος εισηγμένος όμιλος και leader στον τομέα του χρηματοοικονομικού λογισμικού, η Profile Software, προχώρησε σε πώληση και μεταβίβαση της επιχειρηματικής μονάδας (Business Unit) που αφορά το σύστημα κρατήσεων ακτοπλοϊκών εισιτηρίων UTS TicketLink και το λογισμικό διαχείρισης τελωνειακών εργασιών προς την CRS Liknoss, εξασφαλίζοντας ένα υψηλό αντίτιμο ύψους 2,25 εκατ. ευρώ.

Το συγκεκριμένο Business Unit με την προηγμένη πλατφόρμα κρατήσεων εισιτηρίων UTS, μέρος της οποίας αποτελεί η ολοκληρωμένη λύση κράτησης, έκδοσης και διανομής εισιτηρίων TicketLink χρησιμοποιεί για τη διαχείριση των εισιτηρίων για τα πλοία της η μεγαλύτερη ελληνική ακτοπλοϊκή.

Η Profile Software σχεδίασε και υλοποίησε την λύση UTS TicketLink στηριζόμενη σε n-tier αρχιτεκτονική για την κάλυψη όλων των αναγκών του ομίλου Attica Group, ως μητρική των εταιρειών Blue Star Ferries, SuperFast Ferries και Hellenic Seaways, όταν ζητήθηκε η δημιουργία ενός σύγχρονου συστήματος διαχείρισης εισιτηρίων για να καλύψει τόσο την αγορά του εσωτερικού όσο και του εξωτερικού.

Η επιχειρηματική μονάδα απέφερε περί το 3% του συνολικού κύκλου εργασιών και δεν χαρακτηρίζεται ως core businesss για την Profile…

Επί της ουσίας, το συγκεκριμένο deal φέρνει στα μέσα περίπου της χρονιάς κάποια σημαντικά έκτακτα έσοδα σε σχέση με αυτά που ανάμεναν και οι επενδυτές της, τα οποία ενισχύουν αντίστοιχα το καθαρό ταμείο της Profile.

Αφενός αυτό σημαίνει καλύτερη απόδοση όπως αναφέρουν πηγές της αγοράς, αφετέρου το τίμημα των 2,25 εκατ. ευρώ γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι παρέχει μεγαλύτερη χρηματοδοτική δυνατότητα για την απόκτηση των υπό εξαγορά εταιρειών που ήδη αξιολογεί η Profile και θέτει στο επενδυτικό της «στόχαστρο»

Για τον όμιλο έπεται –ενδεχομένως και μέσα στο 2022- βάσει του πλάνου που έχει εκπονηθεί μια δεύτερη εξαγορά από ευρωπαϊκή αγορά, ύστερα από την περσινή απόκτηση της Σκανδιναβικής Centevo. Και πιθανόν αυτή η κίνηση να μην αργήσει…

Υπενθυμίζεται, ότι η Profile είχε τοποθετήσει τον πήχη των φετινών εσόδων της πάνω από τα 25 εκατ. ευρώ, από 20,1 εκατ. ευρώ πέρσι.

Από τα 25+ εκατ. ευρώ που εκτιμώνται οι πωλήσεις της Profile  για το 2022, τα 7 εκατ. ευρώ περίπου θα προέρθουν από την Σκανδιναβία. Υπολογίζει δε, έναν μέσο ρυθμό ανάπτυξης της τάξης του 25% στην 5ετία –είτε οργανικής, είτε μέσω εξαγορών- και προσδοκά σε έργα RRF 60+ εκατ. ευρώ.

Διαβάστε ακόμη

Πάμε για ρεκόρ: Στο 96% του 2019 η επιβατική κίνηση στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια τον Μάιο (πίνακες)

Tι λένε τα γκάλοπ των γκάλοπ, η νύχτα των κρυστάλλων μέρα μεσημέρι, η διαθήκη που ανέστησε τον Μουζάκη και ο Τρύφων Νάτσης παντρεύει εταιρείες

Τέλος η αυξημένη εποπτεία, ανοίγει ο δρόμος νέα μέτρα στήριξης – Kαι νέα επιδότηση στα καύσιμα τον Ιούλιο