Το Rebranding της Επιτροπής Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων (ΕΕΕΠ) παρουσιάστηκε στους εκπροσώπους τύπου, σε ειδική εκδήλωση στο Ωδείο Αθηνών, από τον Πρόεδρο της Επιτροπής κ. Δημήτρη Ντζανάτο, το μέλος της Επιτροπής κ. Βενετσάνο Ρογκάκο και από τον εκπρόσωπο της εταιρίας δημιουργικού κ. Ηρακλή Παναγούλη, που σχεδίασε το νέο λογότυπο.

Όπως τόνισε στη σχετική αναφορά του ο κ. Ντζανάτος, η Επιτροπή έχει ξεκινήσει μια μεγάλη προσπάθεια αναδιοργάνωσης και επανατοποθέτησης σε σχέση με τις σύγχρονες ανάγκες του χώρου των τυχερών παιγνίων και έτσι προέκυψε η ανάγκη του Rebranding, προκειμένου να καλύψει με επάρκεια αυτή την νέα εποχή, με έμφαση στην σύγχρονη ψηφιακή εικόνα, την αναγνωσιμότητα και την εξωστρέφεια.

Από την πλευρά του ο κος Παναγούλης ευχαρίστησε την Επιτροπή και τα στελέχη της, για τη στενή τους συνεργασία και τις κατευθύνσεις του δημιουργικού που του έδωσαν τονίζοντας ότι το αποτέλεσμα είναι μια ενιαία σχεδιαστική ομπρέλα σύγχρονης, καθαρής και μίνιμαλ γραφής, που θέλουμε αφενός να αντιστοιχεί στη στιβαρότητα και στον θεσμικό ρόλο της Επιτροπής και αφετέρου χρησιμοποιώντας το μπλε και το λευκό ως βασικά χρώματα, να τονίζουμε την Εθνική ταυτότητα της Αρχής και την πρόθεση της για εξωστρέφεια και διεθνή τοποθέτηση.

Διαβάστε ακόμη 

Επιτόκια: Τι ζητούν τα «γεράκια» της ΕΚΤ – Πώς θα συμβιβαστούν με μικρότερη αύξηση

Νορβηγία: Το Twitter απέδωσε τον λογαριασμό του πρωθυπουργού και του ΥΠΕΞ στη Νιγηρία (tweet)

Μίνι ράλι στη Wall Street – Μικρότερες αυξήσεις επιτοκίων προεξοφλούν οι επενδυτές (upd)