Τα τριμηνιαία έσοδα του γίγαντα του ηλεκτρονικού εμπορίου Alibaba Group Holding Ltd αυξήθηκαν με τον πιο αδύναμο ρυθμό σε τρία χρόνια, καθώς οι επιπτώσεις της επιβράδυνσης της Κίνας και του εμπορικού πολέμου με τις ΗΠΑ κράτησαν τους αγοραστές μακριά κατά τη διάρκεια της κορυφαίας περιόδου εκπτώσεων.

Η Alibaba, η δεύτερη πιο πολύτιμη δημόσια εταιρεία στην Ασία μετά την Tencent, ανακοίνωσε έσοδα τρίτου τριμήνου ύψους 117,28 δισ. γιουάν (17,47 δισ. Δολάρια), έναντι 83 δισ. Γιουάν το προηγούμενο έτος.

Τα καθαρά έσοδα αυξήθηκαν κατά 33%, στα 30,96 δισ. γιουάν.

Η Alibaba παρουσιάζει συνήθως τα υψηλότερα έσοδά της το τρίμηνο του Δεκεμβρίου, λόγω της μεγάλης “Ημέρας των Singles” τον Νοέμβριο – της μεγαλύτερης παγκόσμιας εκδήλωσης online πωλήσεων που ξεπερνά τις πωλήσεις της Black Friday και Cyber Monday των ΗΠΑ μαζί.

Το 2018, παρόλο που η Alibaba κατέγραψε ρεκόρ 30 δισεκατομμυρίων δολαρίων από την “Ημέρα των Singles”, ο ετήσιος ρυθμός ανάπτυξης έπεσε στο πιο αδύναμο σημείο της δεκαετούς ιστορίας του γεγονότος.