Η Porsche AG έχει ένα φιλόδοξο σχέδιο για να αυξήσει τα λειτουργικά της κέρδη κατά 6 δισ. ευρώ σε οκτώ χρόνια με εξορθολογισμό των εργασιών, καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία δαπανά περισσότερα για την ανάπτυξη και κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων, σύμφωνα με πηγές που επικαλείται το Bloomberg.

Η Porsche επιδιώκει να αυξήσει τα κέρδη προ φόρων και τόκων κατά περίπου 750 εκατομμύρια ευρώ ετησίως, σε ένα χρονοδιάγραμμα που ξεκινά φέτος και θα διαρκέσει μέχρι το 2025, αυξάνοντας την αποτελεσματικότητα, μειώνοντας το κόστος και ενισχύοντας τη συμβολή των νέων λειτουργιών, όπως οι ψηφιακές προσφορές, ανέφεραν οι πηγές. Η αύξηση αυτή είναι απαραίτητη, για να μπορέσει να διατηρηθεί ο στόχος της θυγατρικής της Volkswagen AG για απόδοση 15% επί των πωλήσεων.

Η διατήρηση των ροών στην Porsche είναι το κλειδί για το σχέδιο της Volkswagen να κάνει τη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο μια πιο ευκίνητη εταιρεία και να αντιμετωπίσει την πρωτοφανή στροφή της βιομηχανίας στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Η πρώτη ηλεκτρική προσφορά της Porsche είναι πολύ καλό παράδειγμα του διλλήματος που αντιμετωπίζουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες. Τα οχήματα όπως το τετράθυρο Taycan, το οποίο θα κυκλοφορήσει στην αγορά του χρόνου, θα κοστίσει από 6.000 έως 10.000 ευρώ περισσότερα για να παραχθεί από ένα παραδοσιακό μοντέλο. Τα έξοδα αυτά δεν επιβαρύνουν στους πελάτες, πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να γίνουν κάποιες άλλες μειώσεις δαπανών για να διατηρηθεί η κερδοφορία. Συνολικά, ο κατασκευαστής αυτοκινήτων θα επενδύσει περισσότερα από 6 δισεκατομμύρια ευρώ έως το 2022 στην ηλεκτρική κινητικότητα.

Μετά το 2025, ο Γερμανός κατασκευαστής αναμένει ότι η ώθηση στην αποδοτικότητα θα βελτιώσει τα κέρδη του κατά περίπου 2 δισ. ευρώ ετησίως, ανέφεραν οι πηγές. Η πιο κερδοφόρα μάρκα της VW παρήγαγε 4,1 δισ. ευρώ σε λειτουργικά κέρδη και 23,5 δισ. ευρώ σε έσοδα πέρυσι. Το λειτουργικό περιθώριο άνω του 17% συγκρίνεται με την μονοψήφια απόδοση των πωλήσεων στις περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες της αγοράς.

Η Porsche εργάζεται στην τεχνολογία ηλεκτρικών αυτοκινήτων με την αδελφή μάρκα Audi και σκέφτεται να χρησιμοποιήσει τις κοινά αναπτυγμένες βάσεις για να προσφέρει ηλεκτρικές εκδόσεις υφιστάμενων μοντέλων, όπως το Macan compact sport utility vehicle. Η Porsche δήλωσε ότι τα πρώτα αυτοκίνητα από τη νέα πλατφόρμα έχουν προγραμματιστεί για τα τέλη του 2021.

Η Porsche αναμένει ότι το ήμισυ των παραδόσεων το 2025 θα είναι ηλεκτρικά ή υβριδικά αυτοκίνητα. Η ανάπτυξη οχημάτων με κινητήρες καύσης δεν θα είναι οικονομικά βιώσιμη από το 2030 και μετά, υπό τους όρους του Συμφώνου του Παρισιού για το Κλίμα.