Η κινεζική εταιρεία κατασκευής smartphone Xiaomi Inc δήλωσε τη Δευτέρα ότι επέστρεψε στο καθαρό κέρδος το τρίτο τρίμηνο, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών, λόγω ισχυρών πωλήσεων στην Ινδία και την Ευρώπη.

Τα κέρδη για τους τρεις μήνες μέχρι τον Σεπτέμβριο έφτασαν τα 2,48 δισ. Γιουάν (357,23 εκατ. δολάρια), έναντι ζημιών 11 δισ. Γιουάν την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας.

Ο μέσος όρος των εκτιμήσεων των αναλυτών υπολογίστηκε από το Refinitiv Eikon σε 1,92 δισεκατομμύρια γιουάν.

Τα αποτελέσματα έρχονται εν μέσω της επιβράδυνσης των αγορών smartphone τόσο στην Κίνα, όπου η Xiaomi ήταν η κορυφαία μάρκα ακουστικών και στο εξωτερικό.

Παρόλα αυτά, η Xiaomi, μαζί με τους συνεργάτες της, Oppo και Vivo, κατασκευάστριες συσκευών χαμηλού κόστους, αντιπροσώπευαν περίπου το ένα τέταρτο της παγκόσμιας αγοράς smartphone κατά το πρώτο εξάμηνο του 2018, σύμφωνα με στοιχεία της IDC.

Η Xiaomi ανέφερε επίσης ότι το λειτουργικό κέρδος υποχώρησε κατά 38,4% στα 3,59 δισ. Γιουάν το τρίτο τρίμηνο. Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 49,1% στα 50,85 δισ. Γιουάν.

Είναι η δεύτερη φορά που η Xiaomi δημοσιεύει αποτελέσματα από τότε που ο κατασκευαστής smartphone συγκέντρωσε $4,72 δισ. σε μια πρώτη δημόσια προσφορά τον Ιούνιο, εκτιμώντας την επιχείρηση σε περίπου 54 δισ. – περίπου το ήμισυ των προηγούμενων εκτιμήσεων της βιομηχανίας των 100 δισ. δολαρίων.