H αλυσίδα καταστημάτων ένδυσης Zara του ομίλου Inditex προχώρησε σε αλλαγές όσον αφορά την πολιτική της  για τις επιστροφές παραγγελιών από το ηλεκτρονικό κατάστημα.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία χρεώνει πλέον τις on line επιστροφές ενδυμάτων, με εξαίρεση τη περίπτωση κατά τη οποία οι καταναλωτές μεταβαίνουν οι ίδιοι στο φυσικό κατάστημα.

Από την πανδημία και έπειτα αυξήθηκαν κατακόρυφα οι online πωλήσεις, καθώς οι καταναλωτές δεν είχαν πρόσβαση στα καταστήματα. Ωστόσο υπήρξε κι ενα φαινόμενο που προβλημάτισε τα στελέχη των εταιρειών ένδυσης και μείωσε εν μέρει το κέρδος. Ο τεράστιος αριθμός επιστροφών, ειδικά από μερικούς πελάτες που συνηθίζουν να κάνουν δεκάδες παραγγελίες και εν συνεχεία να τις επιστρέφουν, απειλεί τις μεγάλες αλυσίδες μόδας, αφού περιορίζει το κέρδος.

Στο πλαίσιο αυτό και προκειμένου να αποτρέψει τέτοια φαινόμενα, η αλυσίδα Zara άρχισε να χρεώνει τους πελάτες της για τις επιστροφές των online παραγγελιών στη Βρετανία.

Η χρέωση

Όσοι θέλουν να επιστρέψουν κάτι που αγόρασαν από το σάιτ ή το app της μέσω courier, χρεώνονται με 1,95 λίρες, με το ποσό να αφαιρείται από την επιστροφή χρημάτων που κάνει η εταιρεία για την εν λόγω παραγγελία. Πάντως, οι επιστροφές στα καταστήματα της Zara παραμένουν δωρεάν.

Στην ελληνική αγορά, η εταιρεία προσέφερε στο παρελθόν δωρεάν επιστροφή με παραλαβή από το σπίτι για τις online παραγγελίες, αλλά πλέον ζητά από τους πελάτες της να παραδώσουν οι ίδιοι το πακέτο τους στο κατάστημα του courier, από όπου η επιστροφή γίνεται χωρίς κόστος. Στην Ελλάδα δεν υπάρχει χρέωση, ωστόσο η πολιτική που ξεκίνησε στη Βρετανία, είναι ενδεικτική της πολιτικής που θα ακολουθήσει η εταιρεία και σε άλλες χώρες που έχει παρουσία.

Διαβάστε ακόμα:

Έρχονται επενδύσεις €50 δισ. μέχρι το 2030 σε ενέργεια, απορρίμματα και έργα υποδομών στην Ελλάδα

Ο «λογαριασμός» τoυ sell off μεγαλώνει – Στα 11 τρισ. δολάρια και τα χειρότερα (μάλλον) έπονται

Πίτερ Νίκολας: Πέθανε ο Ελληνοαμερικανός επιχειρηματίας που από μία startup έχτισε έναν ιατρικό κολοσσό