Τα προβλήματα εφοδιασμού στο γερμανικό λιανεμπόριο επιδεινώθηκαν και πάλι τον Φεβρουάριο, καθώς το 76,3% των λιανοπωλητών δήλωσε ότι δεν παρέλαβε όλα τα προϊόντα που είχε παραγγείλει, έναντι 57,1% τον Ιανουάριο, ανέφερε την Τρίτη το ινστιτούτο οικονομικών ερευνών Ifo. “Η χαλάρωση του Ιανουαρίου δεν αποδείχθηκε διαρκής”, δήλωσε ο εμπειρογνώμονας του Ifo Klaus Wohlrabe. Αλλά από την άλλη πλευρά, οι συμφορήσεις στην προσφορά και ο πληθωρισμός επιβαρύνουν τα πράγματα”, δήλωσε ο Wohlrabe.

Τα προβλήματα εφοδιασμού στο γερμανικό λιανεμπόριο επιδεινώθηκαν και πάλι τον Φεβρουάριο, καθώς το 76,3% των λιανοπωλητών δήλωσε ότι δεν παρέλαβε όλα τα προϊόντα που είχε παραγγείλει, έναντι 57,1% τον Ιανουάριο, ανέφερε την Τρίτη το ινστιτούτο οικονομικών ερευνών Ifo. “Η χαλάρωση του Ιανουαρίου δεν αποδείχθηκε διαρκής”, ανέφερε σε δήλωσή του ο ειδικός του Ifo Κλάους Βόλραμπε. “Αυτό σημαίνει ότι θα συνεχίσουν να υπάρχουν κάποια κενά στα ράφια προς το παρόν”.

Η κατάσταση είναι ιδιαίτερα τεταμένη για τους πωλητές παιχνιδιών, ποδηλάτων, αυτοκινήτων και επίπλων, με πάνω από το 90% των επιχειρήσεων να αναφέρουν προβλήματα εφοδιασμού, ενώ έχει επιδεινωθεί σημαντικά για τα σούπερ μάρκετ, όπου οι εμπλοκές τριπλασιάστηκαν σε περίπου 60%, δήλωσε το Ifo. “Το εμπόριο αντιμετωπίζει σήμερα πολλές προκλήσεις. Από τη μία πλευρά, οι προοπτικές βελτιώνονται όσον αφορά τη χαλάρωση των περιορισμών του Covid. Αλλά από την άλλη, οι συμφορήσεις στην προσφορά και ο πληθωρισμός επιβαρύνουν τα πράγματα”, δήλωσε ο Wohlrabe.

Διαβάστε ακόμη:

Κυρίαρχοι οι Έλληνες σε ναυπηγήσεις LNG-LPG carriers και δεξαμενόπλοια

Η καταναλωτική συμπεριφορά των πολιτών δοκιμάζεται από τον πόλεμο στην Ουκρανία (πίνακες)

Η αγωνία κορυφώνεται, οι αγορές χορεύουν (στο) τραμπολίνο και ο Σαράντης χωρίζει (και) με την Estée Lauder