Με το σύνθημα «#Togetherland (#Zusammenland)- Η διαφορετικότητα μας κάνει δυνατούς», γερμανικά μέσα ενημέρωσης και 500 εταιρείες, ιδρύματα και ενώσεις, ξεκινούν εκστρατεία εναντίον της ακροδεξιάς.

Οι εφημερίδες «Die Zeit», «Handelsblatt», «Süddeutsche Zeitung», «Tagesspiegel», η οικονομική επιθεώρηση «Wirtschaftswoche» και η διαφημιστική εταιρία «Ströer» ηγούνται της εκστρατείας, τονίζοντας ότι όλοι οι συμμετέχοντες οργανισμοί «είναι σαφώς προσηλωμένοι στις αξίες της ελευθερίας, της διαφορετικότητας και της κουλτούρας φιλοξενίας».

Στην σχετική ανακοίνωσή τους οι εκδότες επισημαίνουν ακόμη ότι «ο κοσμοπολιτισμός, ο σεβασμός και η κοινότητα είναι αξίες που καθιστούν τη Γερμανία μια χώρα στην οποία όχι μόνο αξίζει να ζει κανείς, αλλά και μια χώρα οικονομικά ισχυρή» και υπογραμμίζουν ότι «γι’ αυτό είμαστε ενωμένοι, για μια ανοιχτή χώρα που αντιμετωπίζει τις δυσκολίες με θάρρος».

 

Από αύριο, θα δημοσιεύονται ολοσέλιδες διαφημίσεις σε εφημερίδες, θα τοποθετηθούν υπαίθριες διαφημίσεις, ενώ θα αναρτάται αντίστοιχο υλικό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Προκειμένου τα συγκεκριμένα ΜΜΕ να καταστήσουν ελκυστική τη συμμετοχή όσο το δυνατόν περισσότερων εταιριών, οι εκδότες προσφέρουν δωρεάν συμπερίληψη των λογότυπών τους στις αναρτήσεις.

Σε αντάλλαγμα, οι εταιρίες και οι οργανισμοί καλούνται να υποστηρίξουν φιλανθρωπικά έργα ή να λάβουν εσωτερικά μέτρα. Η αξία του διαφημιστικού χώρου που προσφέρεται ανέρχεται σε πολλά εκατομμύρια ευρώ.

Διαβάστε ακόμη

Προϋπολογισμός: Ξεπέρασε τις προσδοκίες το πρωτογενές πλεόνασμα, στα 2,1 δισ.

Σχέδιο Δράσης – Δημογραφικό: Επίδομα για εξωσωματική γονιμοποίηση εξετάζει η κυβέρνηση

Ρίτσαρντ Μπράνσον και Τσάρλς Οπενχάιμερ ζητούν να μπει φρένο στην τεχνητή νοημοσύνη και την κλιματική κρίση

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ