Τα οικονομικά αποτελέσματα του γ’ τριμήνου και 9μήνου του 2022 ανακοίνωσε η εισηγμένη στη χρηματαγορά της Νέας Υόρκης, Navios Maritime Partners L.P.

Ειδικότερα ανέφερε:

-Έσοδα: για το 3ο τρίμηνο του 2022 322,4 εκατ.

Για το 9μηνο 839,7 εκατ.

-Καθαρά κέρδη: για το 3ο τρίμηνο του 2022 257,2 εκατ.

Για το 9μηνο 461 εκατ. δολάρια

-Κέρδη ανά κοινή μετοχή :

$8,36 για το 3ο τρίμηνο 2022

$14,98 για το 9μηνο 2022

Καθαρά μετρητά από λειτουργικές δραστηριότητες:

291,1 εκατ. για το 3ο τρίμηνο του 2022

$366,3 εκατ. για το 9μηνο 2022

EBITDA:

$321,4 εκατ. για το 3ο τρίμηνο 2022

$611 εκατ. για το 9μηνο 2022

Ενημέρωση στόλου

Απόκτηση τριών νεότευκτων και ενός μεταχειρισμένου πλοίου έναντι 220,7 εκατ. δολαρίων και 272 εκατ. δολάρια από την πώληση έξι πλοίων με μέση ηλικία 16 τα έτη

-3,2 δισ. δολάρια έσοδα από χρονοναυλοσύμφωνα έως το 2036

-331 εκατ. δολάρια από μακροχρόνιες ναυλώσεις που συνήφθησαν το 3ο τρίμηνο του 2022

-430 εκατ. δολάρια νέα χρηματοδότηση το γ’ τρίμηνο του 2022

-330,0 εκατ. για τη χρηματοδότηση εξαγορών και νεότευκτων πλοίων

-100 εκατ. δολάρια για την αναχρηματοδότηση υφιστάμενων διευκολύνσεων σε 12 containerships

– $0,05 ανά μονάδα διανομή μετρητών για το 3ο τρίμηνο του 2022

Η Αγγελική Φράγκου, πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Navios Partners, δήλωσε:

«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε τα αποτελέσματά μας για το τρίτο τρίμηνο του 2022, κατά το οποίο καταγράψαμε έσοδα 322,4 εκατομμυρίων δολαρίων, καθαρά κέρδη 257,2 εκατομμυρίων δολαρίων και καθαρά κέρδη ανά μονάδα 8,36 δολαρίων» και συνέχισε:

«Η διαφοροποιημένη προσέγγισή μας εξυπηρέτησε καλά τους μετόχους μας, παρά τις πρωτοφανείς μακροοικονομικές προκλήσεις, συμπεριλαμβανομένης της επιβράδυνσης της ανάπτυξης της Κίνας, της ουκρανικής σύγκρουσης και ενός πιο περιοριστικού χρηματοοικονομικού περιβάλλοντος που προκαλούν οι κεντρικές τράπεζες λόγω της ποσοτικής σύσφιξης και του πληθωρισμού. Στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, αξιοποιήσαμε τη δύναμη της αγοράς με την πώληση δύο πλοίων ηλικίας 16 ετών έναντι 220,0 εκατ. δολαρίων, ενώ παράλληλα αντισταθμίσαμε τον κίνδυνο των νεότευκτων πλοίων μας μέσω μακροχρόνιων ναυλώσεων.

Χρησιμοποιήσαμε επίσης τη δύναμη του ισολογισμού μας για να εισέλθουμε στην κατηγορία των δεξαμενόπλοιων Aframax, εκ των οποίων τέσσερα από τα έξι δεξαμενόπλοια που έχουμε παραγγείλει έχουν μακροχρόνιες ναυλώσεις. Ως αποτέλεσμα των προσπαθειών μας, το τρέχον νεκρό σημείο μας ανά ανοικτή ημέρα για το 2023 είναι λίγο λιγότερο από 6.000 δολάρια».

Διαβάστε ακόμη

ΤτΕ: Πώς η επιτοκιακή πολιτική της ΕΚΤ επηρεάζει νοικοκυριά, επιχειρήσεις και τράπεζες

ΑΠΕ: Ευρωπαϊκό πρέσινγκ για εξπρές αδειοδοτικές διαδικασίες

Ρωσία – G20: Ενισχύει τη συνεργασία της με την Τουρκία σε φυσικό αέριο και σιτηρά