Με τα χρώματα της Super Fast Ferries θα ταξιδεύει πλέον το επιβατηγό-οχηματαγωγό “Αριάνδη» που ανήκε στην Hellenic Seaways. Και οι δύο εταιρείες είναι υπό την ομπρέλα του ομίλου Attica  όπως και η Blue Star Ferries και η ΑΝΕΚ.

Το «Αριάδνη» δραστηριοποιείτο  κυρίως  στις γραμμές Πειραιάς – Χίος – Λέσβος και Πειραιάς – Δωδεκάνησα, ενώ έκανε και αντικατάσταση πλοίων του ομίλου  στην Αδριατική. Σύμφωνα με πληροφορίες το γεγονός ότι «ντύθηκε» με τα χρώματα της Super Fast Ferries  το μονιμοποιεί στις διεθνείς γραμμές  Πάτρας-Ιταλίας.

Στο μεταξύ, με τέσσερα πλοία με τα χρώματα της ΑΝΕΚ θα δραστηριοποιείται η Attica Group στις γραμμές της Κρήτης, μετά την ολοκλήρωση της απορρόφησης της χανιώτικης εταιρείας. Τα δύο θα προέρχονται από την θυγατρική  Blue Star Ferries. Η Attica συνεχίζοντας  την παράδοση της ΑΝΕΚ, θα δώσει  ονόματα εμπνευσμένα από την κρητική παράδοση.

Πιο συγκεκριμένα, το «Blue Galaxy» θα μετονομαστεί σε «Κίσσαμος», το «Blue Horizon» σε «Λευκά Όρη». Τα δυο αυτά πλοία με τα «Έλυρος» και «Ελευθέριος Βενιζέλος» θα εξυπηρετούν τις γραμμές του Ηρακλείου και των Χανίων αντίστοιχα. Με την ολοκλήρωση του ετήσιου δεξαμενισμού το «Ελευθέριος Βενιζέλος» σύμφωνα με πληροφορίες θα αντικατασταθεί από άλλο πλοίο με μεγαλύτερη χωρητικότητα του  γκαράζ, καθώς ο όμιλος Attica Group στοχεύει στην εξυπηρέτηση των φορτηγών οχημάτων από και προς Κρήτη.

Η Attica Group μετά την ολοκλήρωση της συγχώνευσης  θα επενδύσει άμεσα στην ΑΝΕΚ κεφάλαια ύψους 31 εκατ. ευρώ για τον εκσυγχρονισμό μέρους του στόλου της.

Ειδικότερα η Attica σκοπεύει να επενδύσει 20 εκατομμύρια ευρώ περίπου για την εγκατάσταση συστημάτων καθαρισμού καυσαερίων (scrubbers) σε δύο πλοία της ΑΝΕΚ. Επίσης θα επενδύσει άλλα 11,3 εκατ. ευρώ σε συντήρηση (one-off catch-up fleet maintenance costs).

Τα οφέλη που θα προκύψουν από την επένδυση σε scrubbers εκτιμάται ότι θα είναι περίπου 9,5 εκατ. και θα καταστήσουν τα πλοία ανταγωνιστικά στις γραμμές που δραστηριοποιούνται. Σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς, με την απόκτηση της ΑΝΕΚ ο όμιλος Attica Group θα έχει έναν από τους πέντε μεγαλύτερους στόλους παγκοσμίως σε όρους ολικής χωρητικότητας, θα είναι η τη δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία στην Ευρώπη με βάση τη μεταφορική ικανότητα επιβατών με έναν από τους πέντε μεγαλύτερους στόλους παγκοσμίως σε όρους μεταφοράς οχημάτων.

Παράλληλα ενισχύεται ο εθνικός ρόλος του ομίλου καθώς διασφαλίζει την 12μηνη σύνδεση της νησιωτικής με την ηπειρωτική Ελλάδα. Η «νέα Attica» θα έχει παρουσία σχεδόν σε όλες τις γραμμές της χώρας, στις οποίες δρομολογούνται περίπου 100 ακτοπλοϊκά πλοία και εξυπηρετούν καθημερινά 115 νησιά συνδέοντάς τα με την ενδοχώρα είτε πραγματοποιώντας συνδέσεις μεταξύ τους.

Στην Αδριατική θα ανταγωνίζεται τον Όμιλο Γκριμάλντι ο οποίος έχει γιγαντωθεί σε ολόκληρο τον πλανήτη με τον Εμάνουελ Γκριμάλντι να έχει καταστήσει την Αδριατική σε Mare Nostrum ενώ στο Αιγαίο έχει ανταγωνισμό από τη Seajets του Μάριου Ηλιόπουλου.

H ΑΝΕΚ  έχει στόλο από οκτώ πλοία. Πρόκειται για τα ΚΡΗΤΗ I, το ΚΡΗΤΗ ΙΙ που είναι παροπλισμένο, το Πρέβελης, το Έλυρος, το Ελ.Βενιζέλος, το Olympic Champion, το Hellenic Spirit και το Κύδων που είναι ναυλωμένο στο εξωτερικό.

Δραστηριοποιείται στην Κρήτη και Αδριατική μέσω της κοινοπραξίας που είχε με την Attica. Τα πλοία αυτά εντάσσονται στον στόλο του Ομίλου Attica ο οποίος σήμερα έχει 35 πλοία εκ των οποίων 20 συμβατικά και 13 ταχύπλοα και δύο μεταφοράς οχημάτων και η δύναμη του θα ανέβει στα 43 συνολικά.

Διαβάστε ακόμη

Μαρία Αγγελικούση: «Ο Όμιλος Αγγελικούση πιστεύει στην Ελλάδα. Είναι ένα βασικό στοιχείο του DNA μας»

Λαθραία καύσιμα: Σπάει ρεκόρ η νοθεία – Χάνουμε €300 εκατ. τον χρόνο

Δημόσιο Χρέος: Τι σημαίνει η πρόωρη αποπληρωμή δύο χρόνια νωρίτερα (πίνακας)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ