Η Capital-Executive Ship Management Corp. παρέλαβε με επιτυχία το νεότευκτο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων «Manzanillo Express», μεταφορικής ικανότητας 13.300 TEU.

Είναι το μεγαλύτερο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων ψύξης (reefers) που κατασκευάστηκε ποτέ από την Hyundai Samho Heavy Industries, με μεταφορική ικανότητα 2.220 εμπορευματοκιβωτίων ψύξης και συνολικής χωρητικότητας 65.000 τόνων εμπορευμάτων.

Εφαρμόζοντας τεχνολογίες αιχμής που στοχεύουν στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος του πλοίου, το «Manzanillo Express» συνδυάζει προηγμένα «πράσινα» χαρακτηριστικά, τα οποία έχουν ως αποτέλεσμα τη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας μέχρι και 35% και συνεπώς μειωμένες εκπομπές άνθρακα, όπως επίσης και τη μείωση περισσότερο από 85% ορισμένων επιβλαβών εκπομπών (NOx & SΟx), σε σύγκριση με παλαιότερα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων παρόμοιας μεταφορικής ικανότητας.

Το πλοίο λειτουργεί σύμφωνα με τα υψηλότερα επιχειρησιακά περιβαλλοντικά πρότυπα, συμπεριλαμβανομένης της πλήρους συμμόρφωσης με το IMOs EEDI Phase 3, και την λειτουργία Tier III μαζί με το υβριδικό σύστημα καθαρισμού καυσαερίων (scrubber).

Το «Manzanillo Express» μπορεί να χρησιμοποιεί ως καύσιμο, με ορισμένες μετατροπές, υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG ready) και έχει ήδη εγκατεστημένο ένα πλήρες εναλλακτικό σύστημα απόκτησης ηλεκτρικής ισχύος από τη στεριά (AMP) όταν βρίσκεται σε λιμάνι (cold ironing).

Διαβάστε ακόμη:

Goldman Sachs: Αναμένει μείωση των τιμών στο φυσικό αέριο κατά 30%

Konstantinos Palace: Προς πλειστηριασμό ένα από τα μεγαλύτερα 5άστερα της Καρπάθου (pics)

Βρετανία: Η BoE ετοιμάζεται για τη μεγαλύτερη αύξηση επιτοκίων των τελευταίων 33 ετών