Η άρση του καμποτάζ ήταν μια από τις σημαντικότερες μεταρρυθμίσεις των τελευταίων χρόνων. Άνοιξε την ελληνική αγορά του homeporting σε όλες τις μεγάλες εταιρείες του κόσμου χωρίς περιορισμούς. Τα αποτελέσματα, όμως, στα 3 καλοκαίρια που μεσολάβησαν, είναι μηδαμινά.

Γιατί δεν πέτυχε η μεταρρύθμιση;

Η νέα έρευνα της διαΝΕΟσις αναλύει την αγορά της κρουαζιέρας στην Ελλάδα και αποκαλύπτει ότι το θεσμικό πλαίσιο δεν ήταν το μόνο στοιχείο που έλειπε. Στην εικόνα της κρουαζιέρας σήμερα παρά την άρση του προστατευτισμού, έχουν συντελέσει κι άλλοι παράγοντες όπως:

Τα ελληνικά λιμάνια δεν είναι ελκυστικά home ports για την κρουαζιέρα.

Δεν πληρούν ικανοποιητικά τα περισσότερα από τα κριτήρια που οι εταιρείες κρουαζιέρας θεωρούν κρίσιμα.

ΗΞΚΗΞΚΞΛ

Η χώρα μας θα μπορούσε να ειπράττει ως και 1,3 δισ το χρόνο επιπλέον από τη συγκεκριμένη αγορά. Γιατί χάνει αυτά τα λεφτά;

Η έρευνα της διαΝΕΟσις αναδεικνύει το πρόβλημα και επισημαίνει τις πιθανές λύσεις.

ΗΤΓΗΞΘΤΥΘ

 

η χώρα χάνει έσοδα