Δυναμικά συνεχίζουν τις επενδύσεις τους στις αγορές μεταχειρισμένων πλοίων το 2022 οι Έλληνες πλοιοκτήτες. Από τις αρχές του χρόνου έως και τις 19 Ιουνίου 2022 έχουν δώσει ήδη 2,7 δισεκατομμύρια δολάρια για την αγορά 136 πλοίων εκ των οποίων 76 είναι φορτηγά (αξίας 1,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων), 54 δεξαμενόπλοια ( 947,5 εκατ), τρία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (αξίας 55 εκατ.), δύο υγραεριοφόρα (αξίας 9,1 εκατ.) και ένα άλλης κατηγορίας.

Σύμφωνα με το data base της Allied Shipping Research ακολουθούν οι Κινέζοι στη δεύτερη θέση με 1,7 δισεκατομμύρια δολάρια για 106 πλοία εκ των οποίων 73 είναι φορτηγά αξίας 1,2 δισ., 15 δεξαμενόπλοια, αξίας 237,4 εκατ., δύο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων αξίας 80 εκατ. και τρία υγραεριοφόρα αξίας 9,1 εκατ.

Συνολικά μέσα στο 2022 έχουν δοθεί 20,1 δισεκατομμύρια δολάρια για την αγορά 948 πλοίων. Ειδικότερα τα περισσότερα ποσά έχουν δοθεί ως εξής:

-7,1 δισεκατομμύρια για 369 φορτηγά πλοία

-6,2 δισ. για 307 δεξαμενόπλοια

-4,04 δισεκατομμύρια για 117 container vessels

-1,6 δισεκατομμύρια για 47 υγραεριοφόρα

Οι Έλληνες έχουν δώσει το 13,4% των κεφαλαίων που έχουν επενδυθεί μέχρι τώρα στην αγορά των μεταχειρισμένων και έχουν αποκτήσει το 14,3% των πλοίων που άλλαξαν χέρια.

Στα φορτηγά έχουν αγοράσει το 20,5%

Στα δεξαμενόπλοια το 17,5%.

 

Διαβάστε ακόμη

Οι τελευταίες σκέψεις για κάλπες, η Dimand και το Μινιόν, οι τρεις και ο Ελλάκτωρ και το καζίνο του Ρίου 

Πλειστηριασμοί: Εβδομάδα… Μυκόνου με επώνυμα σφυριά και αναστολές (pics)

Γιώτης: Οι νέες επενδύσεις της ιστορικής εταιρείας και το ενδιαφέρον στη βόρεια Αφρική (pics)