Επέστρεψε σε κερδοφόρα ρότα η εισηγμένη στο NASDAQ Performance Shipping Inc. συμφερόντων της Αλίκης Παληού που έχει στόλο με δεξαμενόπλοια. Ανακοίνωσε καθαρά κέρδη ρεκόρ για το ΔΠ τρίμηνο του 2022 ύψους 23,8 εκατ. δολαρίων και καθαρά κέρδη που αναλογούν στους μετόχους κοινών μετοχών ύψους 9,4 εκατ. δολαρίων σε σύγκριση με καθαρή ζημία ύψους 2,1 εκατ. δολαρίων για την ίδια περίοδο του 2021.

Τα κέρδη ανά μετοχή, βασικά και απομειωμένα, για το τέταρτο τρίμηνο του 2022 ήταν 2,31 δολάρια και 1,18 δολάρια αντίστοιχα, ενώ η ζημία ανά μετοχή για το τέταρτο τρίμηνο του 2021 ήταν 6,11 δολάρια.

Τα έσοδα ανήλθαν σε 27,8 εκατ. δολάρια (25,0 εκατ. δολάρια καθαρά από τα έξοδα ταξιδιού) για το τέταρτο τρίμηνο του 2022, έναντι 9,6 εκατ. δολαρίων (5,4 εκατ. δολάρια καθαρά από τα έξοδα ταξιδιού) για την ίδια περίοδο του 2021.

Η αύξηση αυτή οφείλεται στους αυξημένους ναύλους χρονοναύλωσης (TCE rates) που επιτεύχθηκαν κατά τη διάρκεια του τριμήνου.

Σε επίπεδο στόλου, ο μέσος ρυθμός ισοδύναμου χρονοναύλωσης για το τέταρτο τρίμηνο του 2022 ήταν 40.469 δολάρια, σε σύγκριση με μέσο ρυθμό 13.370 δολάρια για την ίδια περίοδο του 2021.

Κατά τη διάρκεια του τέταρτου τριμήνου του 2022, τα καθαρά ταμειακά διαθέσιμα ήταν 23,7 εκατ. δολάρια, σε σύγκριση με τα καθαρά ταμειακά διαθέσιμα που χρησιμοποιήθηκαν σε λειτουργικές δραστηριότητες ύψους 1,8 εκατ. δολαρίων για το τέταρτο τρίμηνο του 2021.

Τα καθαρά κέρδη για το έτος που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2022 ανήλθαν σε 36,3 εκατομμύρια δολάρια, έναντι καθαρής ζημίας από συνεχιζόμενες και διακοπείσες δραστηριότητες ύψους 9,7 εκατομμυρίων δολαρίων για το έτος που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2021.

Τα καθαρά κέρδη που αναλογούν στους μετόχους για το έτος που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2022 ανήλθαν σε 12,0 εκατομμύρια δολάρια και οδήγησαν σε κέρδη ανά μετοχή, βασικά και απομειωμένα, ύψους 6,49 δολαρίων και 3,02 δολαρίων αντίστοιχα.

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα του τέταρτου τριμήνου του 2022, ο Ανδρέας Μιχαλόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, δήλωσε:

“Κατά τη διάρκεια του τέταρτου τριμήνου του 2022, τα θεμελιώδη μεγέθη της αγοράς δεξαμενόπλοιων συνέχισαν να βελτιώνονται, υποστηριζόμενα από τα νέα εμπορικά πρότυπα που αναδύονται ως απάντηση στις συνεχιζόμενες κυρώσεις στις ρωσικές εξαγωγές αργού πετρελαίου και τις μετατοπίσεις στη χωροθέτηση νέας δυναμικότητας διυλιστηρίων που οδηγούν σε μακρύτερα ταξίδια δεξαμενόπλοιων. Εκμεταλλευτήκαμε το περιβάλλον σταθερών τιμών ναύλωσης δεξαμενόπλοιων, με αποτέλεσμα οι μέσες τιμές ισοδύναμων χρονοναυλώσεων σε ολόκληρο τον στόλο να ανέρχονται σε 40.469 δολάρια και 29.579 δολάρια ανά ημέρα κατά το τέταρτο τρίμηνο και το δωδεκάμηνο του 2022, αντίστοιχα. Ως αποτέλεσμα, δημιουργήσαμε ετήσια έσοδα ύψους 75,2 εκατ. δολαρίων και ετήσια καθαρά κέρδη από συνεχιζόμενες δραστηριότητες ύψους 36,3 εκατ. δολαρίων, δηλαδή 106% και 474% αύξηση σε σχέση με το προηγούμενο οικονομικό έτος, αντίστοιχα. Τα καθαρά έσοδά μας από συνεχιζόμενες δραστηριότητες μόνο κατά το τέταρτο τρίμηνο ήταν 23,8 εκατ. δολάρια, γεγονός που υποδηλώνει τη σύσφιξη των συνθηκών της αγοράς δεξαμενόπλοιων κατά το τέταρτο τρίμηνο. Το ταμειακό μας υπόλοιπο στο τέλος του έτους ήταν περίπου 40 εκατομμύρια δολάρια, που αντιπροσωπεύει 3,2x την τρέχουσα κεφαλαιοποίησή μας. Τα βασικά κέρδη μας ανά μετοχή για το τελευταίο οικονομικό έτος σε σύγκριση με την τρέχουσα τιμή της μετοχής μας αντιπροσωπεύουν έναν λόγο τιμής προς κέρδη περίπου 0,4 εκ.».

Και προσέθεσε:

«Πιστεύουμε ότι οι εξελίξεις στην αγορά δεξαμενόπλοιων από τις αρχές του 2022 είναι βιώσιμες μέχρι το 2023 και μετά. Κατά τη διάρκεια του 2022 επεκτείναμε και ανανεώσαμε τον στόλο μας με έγκαιρες εξαγορές σε τιμές σημαντικά χαμηλότερες από τα τρέχοντα επίπεδα και διαθέτουμε πλέον οκτώ νεότερα δεξαμενόπλοια Aframax υψηλών προδιαγραφών με μέση ηλικία 12,1 έτη. Πέντε από τα δεξαμενόπλοιά μας λειτουργούν επί του παρόντος με συμβάσεις χρονοναύλωσης με πρώτης κατηγορίας ναυλωτές, κερδίζοντας μικτά ναύλα που κυμαίνονται από 23.000 έως 45.000 δολάρια ημερησίως. Το εξασφαλισμένο ανεκτέλεστο υπόλοιπο εσόδων μας ύψους περίπου 85 εκατομμυρίων δολαρίων συμπληρώνεται από τη λειτουργία των υπόλοιπων πλοίων μας στο πλαίσιο συμφωνιών pool με αξιόπιστους αντισυμβαλλόμενους που κερδίζουν υγιείς τιμές ναύλωσης ταξιδιού, ενδεικτικό του σταθερού περιβάλλοντος ναύλων“.

Διαβάστε ακόμη

Ξέφραγο αμπέλι» οι ελληνικοί σιδηρόδρομοι – Οι ευθύνες της ΡΑΣ: Τι αποκαλύπτει ο αρμόδιος ευρωπαϊκός Οργανισμός (γραφήματα + tweet)   

Τέλης Μυστακίδης: Ο «βασιλιάς του χαλκού» που βρήκε… χρυσό στις ελληνικές τράπεζες   

Τα brands που έγραψαν ιστορία τη δεκαετία του ’60: Ανθος Ορύζης, Tαμ-ταμ, Καλμόλ, Προ-πο, Φλορέτα, Μπρούσκο Ναούσης και Vat 69