Καθαρά κέρδη ύψους 124,7 εκατ. δολαρίων κατέγραψε η εισηγμένη Global Ship Lease συμφερόντων Γιώργου Γιουρούκου, το α’ εξάμηνο του 2022 έναντι 34,2 εκατομμυρίων το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2021. Ποσοστό αύξησης 264,6%.

Σε επίπεδο β’ τριμήνου τα κέρδη αυξήθηκαν στα 54,5 εκατομμύρια δολάρια έναντι 30 εκατ. το 2021.

Τα λειτουργικά έσοδα ανήλθαν στα 308 εκατ. το α’ εξάμηνο έναντι 155,8 το 2021 και στα 154,4 εκατομμύρια το β’ τρίμηνο έναντι 82,8 το 2021.

Τα προσαρμοσμένα EBITDA διαμορφώθηκαν στα 189,8 εκατομμύρια το α’ εξάμηνο έναντι 93,7 το 2021 και στα 95,3 εκατομμύρια το β’ τρίμηνο έναντι 49,5 το αντίστοιχο τρίμηνο του 2021.

«Με ώθηση από τη συνεχή ανάπτυξη και τις νέες εκτεταμένες μακροπρόθεσμες ναυλώσεις σε υψηλότερα ποσά που εξασφαλίσαμε κυρίως πέρσι και τίθενται σε πλήρη ισχύ το 2022,εμφανίσαμε σημαντική άνοδο στα έσοδα», σχολίασε ο εκτελεστικός πρόεδρος Γιώργος Γιουρούκος:

«Η ναυλαγορά των containerships βρίσκεται επί του παρόντος σε κατάσταση “βλέποντας και κάνοντας” καθώς υπάρχουν έντονες ενδείξεις μακροοικονομικής αβεβαιότητας και οι ναυλωτές ζητούν συμφωνίες μικρότερης διάρκειας για τα λίγα πλοία που είναι σήμερα διαθέσιμα προς ναύλωση.

Παρ’ όλα αυτά , η Global Ship Lease κατόρθωσε το α’ εξάμηνο να κλείσει ναυλώσεις αξίας 453,5 εκατομμυρίων δολαρίων. Σε αυτές συμπεριλαμβάνονται συμφωνίες διάρκειας 4-5 ετών η κάθε μία για πέντε πλοία ( ένα χωρητικότητας 8.600 TEUs και τέσσερα 4.000-4.250 TEUs), μία ναύλωση τριών ετών για ένα πλοίο χωρητικότητας 2.200 TEUs και options για την επέκταση συμφωνιών κατά 12 μήνες που αφορούν τρία πλοία χωρητικότητας 5.900-7.800 TEUs» και προσέθεσε:

«Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι που ναυλώσαμε τις τελευταίες εβδομάδες μία σειρά από πλοία σε πολυετή συμβόλαια και παραμένουμε σε ενεργές συζητήσεις με τους ναυλωτές για το ενδεχόμενο ναυλώσεων πρόσθετων πλοίων» επεσήμανε ο Γιώργος Γιουρούκος.

Ο στόλος της εταιρείας είναι πλήρως ναυλωμένος για το 2022 και σχεδόν για όλο το 2023.

Τα έσοδα από ναυλώσεις μέσης υπολειπόμενης διάρκειας 2,6 ετών φτάνουν το 1,9 δισεκατομμύριο δολάρια.

Σύμφωνα με τον Γιώργο Γιουρούκο η προσφορά χωρητικότητας στα μεσαίου και μικρότερου μεγέθους containeships θα μετριαστεί τα επόμενα χρόνια σε σύγκριση με τα μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας πλοία:

«Πιστεύουμε ότι ο συνδυασμός πολλών κανονισμών σχετικών με την απανθρακοποίηση, της σχετικά μεγάλης ηλικίας του παγκόσμιου στόλου και της σχεδόν μηδενικής δραστηριοποίησης στις διαλύσεις πλοίων τα τελευταία χρόνια καταδεικνύει ότι η καθαρή ανάπτυξη του στόλου των μεσαίων και μικρών πλοίων, θα παραμείνει αρκετά περιορισμένη στο άμεσο μέλλον». Όπως υπογράμμισε τα εξασφαλισμένα έσοδα από ναυλώσεις θα καλύψουν, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις , πλήρως τα έξοδα, θα συμβάλουν στην εξυπηρέτηση του χρέους και στη διανομή μερίσματος.

Ο στόλος της GSL αποτελείται από 65 containerships μεταφορικής ικανότητας από 1.118 έως 11.040 «κουτιών».

Διαβάστε ακόμα:

ΡΑΕ: Ενιαία τιμολόγια από τους προμηθευτές ενέργειας μετά το αλαλούμ στους λογαριασμούς

Η βενζίνη πέφτει αλλά ο δομικός πληθωρισμός μένει

Έρχεται το τέλος της χειρόγραφης απόδειξης