Σε εταιρεία συμφερόντων του Γιώργου Προκοπίου πέρασε το ενεργητικό του μισού ναυπηγείου του Σκαραμαγκά μετά την υπογραφή την περασμένη Τετάρτη της σύμβασης μεταβίβασης. Πρόκειται για το «κομμάτι» που ανήκει στην ευθύνη της ειδικής διαχείρισης. Να σημειωθεί ότι η μονάδα έχει χωριστεί σε δύο μέρη με κοινή απόφαση της ελληνικής κυβέρνησης και της Κομισιόν.

Μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα θα υπογραφεί η σύμβαση μεταβίβασης για το άλλο μισό το οποίο ανήκει στην Εταιρεία Ακινήτων Δημοσίου (ΕΤΑΔ).

Ο Γιώργος Προκοπίου θα μισθώσει τους χώρους στο Πολεμικό Ναυτικό έως τον προσεχή Ιούλιο προκειμένου να ολοκληρωθούν οι εργασίες σε πλοία του ΠΝ και υποβρύχια. Πρόκειται για πρόγραμμα το οποίο βρίσκεται σε εξέλιξη από την εποχή που τα ναυπηγεία έκλεισαν έπειτα από κόντρα του ελληνικού δημοσίου με την προηγούμενη ιδιοκτησία.

Ο Έλληνας πλοιοκτήτης, σύμφωνα με πληροφορίες, έχει κάνει διερευνητικές επαφές με ναυπηγικούς ομίλους προκειμένου να διερευνήσει αν θα μπορούσαν να αναλάβουν τη διαχείριση των ναυπηγείων Σκαραμαγκά.

Mεταξύ αυτών φέρεται να είναι η ολλανδικών συμφερόντων Damen που έχει 35 ναυπηγεία στις πέντε ηπείρους και η ASRY Arab Shipbuilding and Repair Yard Company με έδρα το Μπαχρέιν. Είναι μια πολυεθνική αραβική εταιρεία με έδρα το Al Hidd του Μπαχρέιν. Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1977, από επτά χώρες μέλη του OAPEC: Μπαχρέιν, Κουβέιτ, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Ιράκ, Κατάρ, Σαουδική Αραβία και Λιβύη. Eίχε ακουστεί και ο ιταλικός κολοσσός Fincantieri παλαιότερα,  ο οποίος όμως έχει πλέον αποκλειστική συνεργασία με την ΟΝΕΧ για τα Ναυπηγεία Ελευσίνας για την κατασκευή των κορβετών. Άρα δεν μπορεί να συζητήσει με άλλα ναυπηγεία. Κύκλοι της ναυπηγικής βιομηχανίας ανέφεραν στο newmoney.gr και το εξής σενάριο «η σχέση του Γιώργου Προκοπίου με τον Πάνο Ξενοκώστα είναι καλές και έχουν μιλήσει μεταξύ τους. Ποιος μπορεί να αποκλείσει άραγε μία μελλοντική συνεργασία, στοχευμένη σε συγκεκριμένους τομείς;».

Ο Γιώργος Προκοπίου ο οποίος έχει κάνει προσωπικές συνεντεύξεις-interviews στους εργαζόμενους και θα συνεχίσει να κάνει ο ίδιος προσωπικά, έχει δεχτεί πολλές επενδυτικές προτάσεις από τότε που κέρδισε τους δύο διαγωνισμούς. «Ανάλογα με τις δουλειές που θα πάρουμε ως Ναυπηγείο θα προσλάβουμε και άλλους» ανέφερε στο newmoney.gr πριν από λίγες ημέρες στο περιθώριο εκδήλωσης.

«Θα κάνουμε πολλά πράγματα. Αλλά όχι τα τετριμμένα. Θα εστιάσουμε σε νέες τεχνολογίες, ΙΤ, carbon fibers. Θα κάνουμε και ναυπηγήσεις αλλά σε ειδικά πλοία. Στοχεύουμε σε drones, αυτόνομα-unmaned, ακτοπλοϊκά και σε επισκευές-συντηρήσεις yachts» επεσήμανε στο newmoney.gr.

Στο μεταξύ, ναυτιλιακές εταιρείες ζητούν να μάθουν εάν και πότε θα επαναδραστηριοποιηθεί η μονάδα επισκευών προκειμένου να στείλουν τα πλοία τους. Ο Έλληνας εφοπλιστής δεν έχει αναφερθεί έως τώρα στο θέμα της ναυπηγοεπισκευής ως μέρος της δραστηριότητας των ναυπηγείων.

Σύμφωνα με πληροφορίες, τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά για να γίνουν πλήρως λειτουργικά θα χρειαστούν τουλάχιστον πέντε χρόνια.

Διαβάστε ακόμη

«Παγώνουν» οι πολιτικές εξελίξεις μετά την τραγωδία στα Τέμπη

Πώς το κορυφαίας αισθητικής ελληνικό brand “KIMISOO” γίνεται ένα διεθνές case-study για τον ποιοτικό ύπνο και το well-being

Tα “τζιπ” και τα SUV που αγάπησαν οι Ελληνες – Από το Pony, το Niva και το Farma μέχρι το Cherokee, τα Rover και το Cayenne