Στον πυρετό  των ναυπηγήσεων βρίσκεται ο Γιώργος Προκοπίου. Μετά την παραγγελία για την κατασκευή 10 δεξαμενόπλοιων LR2 συν 4 options για λογαριασμό της Dynacom στα ναυπηγεία DSIC Shanhaiguan Shipbuilding Industry σε τιμή περί των 60 εκατομμυρίων δολαρίων ανά πλοίο, έρχεται τώρα να βάλει παραγγελίες για μεγάλα LNG carriers μεταφορικής ικανότητας  LNG 200.000 κυβικών μέτρων  στη Hyundai Heavy Industries στη Νότια Κορέα.

Σύμφωνα με πηγές από ναυλομεσιτικούς οίκους πρόκειται για παραγγελία δύο πλοίων.

Τον περασμένο Ιανουάριο η Dynagas έβαλε τρεις παραγγελίες  για LNG Carriers   αυτού του μεγέθους τον Ιανουάριο, με κόστος  262 εκατ. δολάρια το καθένα.

Τα τελευταία πλοία LNG της Dynagas αναμένεται να  παραδοθούν το δεύτερο 6μηνο  του 2027.

Συνολικά έχει βάλει παραγγελίες για 14 πλοία LNG των αυτού του μεγέθους μέχρι σήμερα.

Τα μεγάλα πλοία πλοία είναι ειδικά σχεδιασμένα   για να μεταφέρουν μεγάλες ποσότητες υγροποιημένου φυσικού αερίου  από τις ΗΠΑ και παρά το μέγεθός τους  διατηρούν τη συμβατότητα με τους τερματικούς σταθμούς και μπορούν να διέλθουν από την διώρυγα του Παναμά.

Ναυλωτής είναι ο αμερικανικός παραγωγός-κολοσσός  Cheniere Energy είναι που  έχει ναυλώσει τουλάχιστον εννέα από τα πλοία και  φέρεται να  βρίσκεται πίσω από τα υπόλοιπα πέντε.  Ο Γιώργος Προκοπίου θα παραλάβει δύο πλοία χωρητικότητας 200.000 κυβικών μέτρων έως τα τέλη του 2023. Πρόκειται για τα  τα αδελφά πλοία «Clean Resolution» και «Clean Destiny»  που είναι πανάκριβα.  Τα δύο πρώτα τέτοιου μεγέθους πλοία  που ναυπηγήθηκαν το 2022 βρίσκονται ήδη στο νερό. Πρόκειται  για τα «Clean Copano» και «Clean Cajun».   Η εταιρεία διαθέτει πλέον 10 ακόμη πλοία LNG αυτού του μεγέθους υπό κατασκευή. Εκτός από το τελευταία παραγγελία στο HHI, δύο είναι προγραμματισμένα για παράδοση  το 2024, τρία το 2025 και άλλα τρία το 2025.

Διαβάστε ακόμη

Πέντε ακίνητα στο κέντρο της Αθήνας κινητοποιούν κεφάλαια άνω των 80 εκατ. ευρώ (pics)

Ο Ζουράρις και η «Αηδονοπούλου», τα τρία deals που ζορίσανε και το ένα που τελειώνει, το ματς Τσάκου-Μυστακίδη

Γιώργος Στάμνος (Goldair Cargo): Στόχος μας να μπούμε και στα λιμάνια

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ