Ο κολοσσός των Liner εταιρειών MSC Mediterranean Shipping Company έγινε μέλος του SEA-LNG που είναι βιομηχανικός συνασπισμός ο οποίος δημιουργήθηκε για να καταδείξει τα οφέλη του Υγροποποιημένου Φυσικού Αερίου (ΥΦΑ) ως μέσου για την απαλλαγή της ναυτιλίας από τον άνθρακα.

Τα τελευταία χρόνια, η MSC Mediterranean Shipping Company έχει πραγματοποιήσει επενδύσεις σε πλοία με καύσιμο ΥΦΑ στους διάφορους τομείς στους οποίους δραστηριοποιείται.

Το 2022 είδε τα πρώτα της πέντε νεότευκτα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με δυνατότητα χρήσης διπλού καυσίμου LNG να τίθενται σε λειτουργία. Η MSC έχει δεσμευτεί να διατηρήσει έναν σύγχρονο στόλο που θα προωθήσει την πρόοδο προς την καθαρή μηδενική απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές, αντικαθιστώντας βραχυπρόθεσμα τα πλοία με συμβατικά καύσιμα με πλοία ικανά για διπλά καύσιμα, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που λειτουργούν με LNG. Στον τομέα της κρουαζιέρας, η εταιρεία έχει δρομολογήσει τα πλοία MSC World Europa και MSC Euribia, το παρθενικό ταξίδι των οποίων τροφοδοτήθηκε με βιο-ΦΑΚ.

Ο Bud Darr, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος, Maritime Policy & Government Affairs MSC Group, δήλωσε: “Πιστεύουμε ότι βρήκαμε έναν ακόμη εξαιρετικό εταίρο που θα βοηθήσει να συνεχίσουμε να οδηγούμε τον κλάδο προς αυτή την κατεύθυνση. Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με την SEA-LNG για την περαιτέρω αξιολόγηση και συνεργασία σχετικά με τις συναρπαστικές μακροπρόθεσμες προοπτικές του βιο-υγραερίου και ιδιαίτερα του ανανεώσιμου συνθετικού υγροποιημένου φυσικού αερίου, ως κύρια μόρια ναυτιλιακών καυσίμων.

Σε ευθυγράμμιση με τις δεσμεύσεις μας για καθαρό μηδενικό καύσιμο έως το 2050, θεωρούμε το LNG με βάση τα ορυκτά καύσιμα ως μεταβατικό καύσιμο και αναμένουμε πλήρως ότι το βιολογικό και ανανεώσιμο συνθετικό LNG θα αποτελέσει βασικό μέρος της μακροπρόθεσμης στρατηγικής μας για πολλαπλά καύσιμα για την ανάπτυξη καυσίμων καθαρού μηδενικού κόστους”.

Ως ο μεγαλύτερος θαλάσσιος μεταφορέας στον κόσμο, η MSC έχει επενδύσει σημαντικά στον σχεδιασμό πλοίων, σε τεχνολογίες αιχμής και ψηφιακές εφαρμογές για τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης. Η εταιρεία συνεχίζει να εστιάζει στη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης και λαμβάνει σήμερα μέτρα για να υποστηρίξει κατάλληλα την επίτευξη του στόχου της για πλήρη καθαρή απεξάρτηση από τον άνθρακα έως το 2050.

Η MSC διερευνά ενεργά μια σειρά εναλλακτικών καυσίμων και λύσεων πρόωσης που θα βοηθήσουν την επιχείρηση να κινηθεί ακόμη πιο κοντά στο καθαρό μηδενικό επίπεδο, και ο φορέας εκμετάλλευσης πλοίων θεωρεί ότι η διακλαδική συνεργασία είναι ζωτικής σημασίας για την κλιμάκωση αυτών των λύσεων για τη ναυτιλιακή βιομηχανία. Η MSC αναμένει να λειτουργήσει τα πλοία της στο μέλλον με μια σειρά από επιλογές καυσίμων, εξετάζοντας ιδιαίτερα εκείνες που θα μπορούσαν να γίνουν διαθέσιμες σε κλίμακα μέσα σε λίγα χρόνια. Η MSC είναι επίσης ενεργός εταίρος και μέλος της Πρωτοβουλίας Καινοτομίας για τη Μείωση του Μεθανίου στη Ναυτιλία (MAMII) και της Society for Gas as a Marine Fuel (SGMF).

Ο Peter Keller, πρόεδρος της SEA-LNG, σχολίασε: “Ως μία από τις κορυφαίες ναυτιλιακές εταιρείες παγκοσμίως, η απόφαση της MSC να συνεργαστεί με τον συνασπισμό εταιρειών μας σε όλη την αλυσίδα αξίας του ΥΦΑ καταδεικνύει την εμπιστοσύνη της στην πορεία του ΥΦΑ ως βιώσιμη λύση για την ευέλικτη προώθηση της ναυτιλίας στο ταξίδι της απεξάρτησης από τον άνθρακα”.

Ο Keller τόνισε περαιτέρω τα πλεονεκτήματα του LNG, δηλώνοντας: “Το ΥΦΑ είναι διαθέσιμο σε κλίμακα για τη ναυτιλία βαθέων υδάτων σήμερα. Οι υπάρχουσες υποδομές ΥΦΑ μπορούν να φιλοξενήσουν βιο-ΥΦΑ και ανανεώσιμο συνθετικό ΥΦΑ καθώς γίνονται όλο και πιο προσιτά, μειώνοντας τα επενδυτικά εμπόδια. Η αναμονή δεν αποτελεί επιλογή- η οδός του ΥΦΑ προσφέρει άμεσα οφέλη από την απαλλαγή από τον άνθρακα και μια διαδρομή προς τη ναυτιλία με καθαρό μηδενικό κόστος”.

Ο συνασπισμός SEA-LNG καλύπτει ολόκληρη την αλυσίδα αξίας της ναυτιλίας και παραμένει προσηλωμένος στην ανταλλαγή και ανάπτυξη αξιόπιστων, βασισμένων σε γεγονότα αναλύσεων σχετικά με την πορεία του ΥΦΑ.

Ο SEA-LNG είναι ένα μη κερδοσκοπικό συνεργατικό ίδρυμα της βιομηχανίας, εγγεγραμμένο στο Ηνωμένο Βασίλειο, το οποίο εξυπηρετεί τις ανάγκες των οργανισμών-μελών του που δεσμεύονται να προωθήσουν τη χρήση του ΥΦΑ ως ένα σημαντικό, περιβαλλοντικά ανώτερο ναυτιλιακό καύσιμο.

Ο SEA-LNG έχει μέλη σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας του ΥΦΑ, συμπεριλαμβανομένων των παρόχων του προϊόντος, των χρηστών, των προμηθευτών μηχανών και περιουσιακών στοιχείων και των ταξικών εταιρειών. Ο SEA-LNG αναγνωρίζεται ήδη ως διεθνής ηγέτης σε θέματα ΥΦΑ. Κάθε οργανισμός-μέλος δεσμεύει αμοιβαία συμφωνημένους ανθρώπινους πόρους, ανάλυση δεδομένων και ανταλλαγή γνώσεων για την υποστήριξη των πρωτοβουλιών και δραστηριοτήτων του SEA-LNG και συνεισφέρει οικονομικά μέσω της συνδρομής μέλους. Η SEA-LNG καθοδηγείται από ένα διοικητικό συμβούλιο, του οποίου ηγείται ο πρόεδρος Peter Keller, ο οποίος εξελέγη ιδρυτικός πρόεδρος το 2016.

Διαβάστε ακόμη

Ιστορικές φωτογραφίες – Ο Αλεν Γκίνσμπεργκ και τα ιερά τέρατα της γενιάς των beatniks

Village Roadshow: Η δεύτερη ευκαιρία μετά την απόκτηση της από τον ΑΝΤ1 και η επιστροφή στα κέρδη

Αλεξάνδρεια Ζώνη Καινοτομίας: Μοχλός ανάπτυξης επιχειρήσεων από τη Θεσσαλονίκη (pics)