Το πρώτο φορτίο υγροποιημένου φυσικού αερίου παρέλαβε η ισπανική εταιρεία Enagas, διαχειρίστρια τερματικού σταθμού LNG, El Musel στη Χιχόν, παρέλαβε από το πρώτο δεξαμενόπλοιο υγροποιημένου φυσικού αερίου το οποίο παρέδωσε LNG Carrier Cool Racer, κατασκευής 2021, χωρητικότητας 174.000 κυβικών εκατοστών, ιδιοκτησίας της Thenamaris του Νικόλα Μαρτίνου.

Το Cool Racer φόρτωσε το LNG από τη μονάδα Calcasieu Pass της Venture Global LNG στη Λουιζιάνα. Το πλοίο συνοδευόταν από σκάφος και ελικόπτερο της Guardia Civil, ενώ το υποδέχτηκε το προσωπικό ολόκληρου του τερματικού σταθμού, καθιστώντας την εμπειρία αυτή αξέχαστη για τον πλοίαρχο και το πλήρωμα του COOL RACER.

Η Enagas δήλωσε ότι θα χρησιμοποιήσει το φορτίο για τις τελικές τεχνικές δοκιμές πριν από την εμπορική έναρξη λειτουργίας της μονάδας.

Μόλις ολοκληρώσει τις δοκιμές αυτές, η Enagas θα χρειαστεί άλλη μια έγκριση από την κυβέρνηση για να ξεκινήσει την εμπορική λειτουργία.

Σύμφωνα με την Enagas, ο τερματικός σταθμός μπορεί να συνεισφέρει έως και 8 δισ. κυβικά μέτρα δυναμικότητας υγροποιημένου φυσικού αερίου ετησίως συμβάλλοντας στην ασφάλεια του ενεργειακού εφοδιασμού της Ευρώπης.

Θα επιτρέπει τον ελλιμενισμό πλοίων χωρητικότητας μεταξύ 50.000 cbm και 266.000 cbm.

Επίσης, ο τερματικός σταθμός ΥΦΑ διαθέτει δύο δεξαμενές χωρητικότητας 150.000 cbm η καθεμία και δύο αποβάθρες φόρτωσης δεξαμενόπλοιων με δυνατότητα φόρτωσης μέγιστου φορτίου 9 GWh/d και μέγιστη ικανότητα εκπομπής 800.000 Nm3/h.

Διαβάστε ακόμη

Το νέο φορολογικό, ο… ατελείωτος περίπατος (της Αθήνας), το ναυάγιο της Aegean Baltic Bank, οι μεταγραφές της αγοράς και ο Βακάκης με τη λευκή βερμούδα

Mπρουμίδης: «Δυνατά στα ψηφιακά η Vodafone Eλλάδας με έργα 270 εκατ. ευρώ»

Απ. Βακάκης: Σε στρατηγική αποπληθωρισμού η Jumbo με… εγγυημένο μέρισμα

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ