Η ναυλαγορά θα παραμείνει κερδοφόρα και το 2022 για τις εταιρείες τακτικών γραμμών-Liners που καταρρίπτουν το ένα ρεκόρ μετά το άλλο.

Ας δούμε τα οικονομικά στοιχεία σημειώνοντας ότι η κορυφαία εταιρεία τακτικών γραμμών-Liner η MSC, δεν δημοσιεύει τα οικονομικά της αποτελέσματα.

Cosco

H κινεζική Cosco το τέταρτο μεγαλύτερο Liner Group αναμένει καθαρά κέρδη για το α’ εξάμηνο του 2022 ύψους 9,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων αυξημένα κατά 74% σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό χρονικό διάστημα.

Τα κέρδη του β’ τριμήνου θα ανέλθουν στα 5,53 δισ. δολαρίων το οποίο είναι το πιο κερδοφόρο τρίμηνο στην ιστορία του Ομίλου. Το προηγούμενο ρεκόρ ήταν από το γ’ τρίμηνο του 2021 στα 4,55 δισεκατομμύρια. Στο β’ τρίμηνο του 2022 η Cosco κέρδισε όσα το α’ εξάμηνο του 2021.

Evergreen και Yang Ming

Υψηλούς τζίρους παρά τα πιο χαμηλά ναύλα παρουσίασαν και ο ταϊβανέζικοι όμιλοι Evergreen και Yang Ming.

Η Yang Ming, η ένατη παγκοσμίως εταιρεία ocean carrier, σημείωσε το β’ τρίμηνο του 2022 ύψους 3,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Τον Ιούνιο παρουσίασε τα υψηλότερα μηνιαίως έσοδα ύψους 1,3 δισεκατομμυρίου.

Η Evergreen, η έκτη παγκοσμίως μεγαλύτερη εταιρεία, το β’ τρίμηνο του 2022 έκανε ρεκόρ εσόδων ύψους 5,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Maersk, Hapag-Lloyd

Οι Ευρωπαίοι μεταφορείς θα κοινοποιήσουν τα αποτελέσματα του β’ τριμήνου στα τέλη Αυγούστου. Όμως τραπεζικοί αναλυτές αναμένουν νέα ρεκόρ για τη Maersk, δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία στον κόσμο και η Hapag-Lloyd υπ’ αριθμόν 5.

Τα ακαθάριστα έσοδα της Maersk’s αναμένεται το β’ τρίμηνο του 2022 να φθάσουν τα 10,4 δισεκατομμύρια δολάρια καταρρίπτοντας το ρεκόρ της που είχε από το α’ τρίμηνο ύψους 9,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Για τη Hapag-Lloyd’s το β’ τρίμηνο του 2022 τα ακαθάριστα έσοδα θα φθάσουν στα 4,9 δισεκατομμύρια δολάρια λίγο πάνω από το επίπεδο του α’ τριμήνου.

Το 2021 οι ναυτιλιακές μεταφοράς containers κατέγραψαν λειτουργικά κέρδη-ρεκόρ, με τις κορυφαίες εταιρείες να εμφανίζουν μέσα περιθώρια κέρδους άνω του 50%. Πιο συγκεκριμένα, η Yang Ming είχε 61,3%, η EMC 59,3%, η HMM 56,5%, η Wan Hai 56,1%, η ZISS 54,2%, η ONE 52,8%, η COSCO 44%, η CMA CGM 42,7%, η HL 42,2 % και η Maersk Line 37,2%.

Η MSC ξεπέρασε τη Maersk Line σε όρους χωρητικότητας στόλου, καθώς κινήθηκε επιθετικά στην αγορά μεταχειρισμένων πλοίων, ενισχύοντας τον στόλο με περισσότερα από 170 containerships από τον Αύγουστο του 2020 μέχρι και τον Μάρτιο του 2022.

Διαβάστε ακόμη 

Πεταλιοί: Οι ελληνικές Μαλδίβες των rich and famous 

Θεσμοί για Ελλάδα: Συνεχίστε τις μεταρρυθμίσεις – Συστάσεις για συνετή δημοσιονομική πολιτική 

Πανικός στα cryptos: Η Τζάνετ Γέλεν περνάει «χειροπέδες» στα κρυπτονομίσματα