Αγιασμό στο υπερπολυτελές Ε/Γ-Ο/Γ «Smyrna di Levante» τέλεσε την περασμένη Παρασκευή 7 Οκτωβρίου στο λιμάνι του Πειραιά η Levante Ferries η οποία πραγματοποιεί ένα μεγάλο όραμά της. Από τη Δευτέρα 10 Οκτωβρίου ξεκινάει η ακτοπλοϊκή διασύνδεση της Θεσσαλονίκης με τη Σμύρνη, με την εταιρεία να «χτίζει» μια γέφυρα επικοινωνίας ανάμεσα στις γείτονες χώρες την Ελλάδας και την Τουρκία, οι οποίες έρχονται πλέον πιο κοντά σε επίπεδο εμπορικό, κοινωνικό και πολιτισμικό.

Το πλοίο με ασφάλεια, κομψότητα και αυθεντική φιλοξενία, έρχεται να ενώσει την Ευρώπη με την Ασία, παντρεύοντας εικόνες, γεύσεις και αρώματα.

Ο τραπεζίτης Γιώργος Ξηραδάκης με τον πλοιοκτήτη Γιώργο Θεοδόση

Με ολική χωρητικότητα 14.000 τόνων, μήκος 158 μέτρα, πλάτος 22 μέτρα και ταχύτητα 20 κόμβων, το Smyrna di Levante υπόσχεται να χαρίσει μια μοναδική ταξιδιωτική εμπειρία στους έως και 948 επιβάτες του.

Το «Smyrna di Levante» θα αναχωρεί από Θεσσαλονίκη κάθε Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή στις 19:00, με άφιξη στη Σμύρνη την επόμενη ημέρα στις 09:00, ενώ από τη Σμύρνη θα αναχωρεί κάθε Τρίτη, Πέμπτη και Κυριακή στις 19:00, με άφιξη στη Θεσσαλονίκη την επομένη στις 09:00.

«Θα εξυπηρετηθούν επιβάτες και φορτία προς την Ευρώπη, τα Βαλκάνια αλλά και αντίστροφα. Πολλά φορτηγά μέσω της σύνδεσης μας θα μπορούν να φτάνουν μέχρι το Μπάρι και την Αγκώνα εύκολα και ξεκούραστα, με ένα μόνο εισιτήριο. Η εκατέρωθεν τουριστική κίνηση θα προσεγγίσει προορισμούς που σήμερα είναι τελείως απόμακροι και δυσπρόσιτοι. Θα δημιουργηθούν εκδρομές και περιπλανήσεις που σήμερα δεν μπορούσε κανείς να τις φανταστεί» επισημαίνει η διοίκηση της εταιρείας:

«Δεν είναι υπερβολή να πούμε ότι η σύνδεσης της Θεσσαλονίκης με τη Σμύρνη δημιουργεί νέες ολοκαίνουργιες προοπτικές ανάπτυξης και ευημερίας για πολλές κοινωνίες.

Ο Δημήτρης Αβραμόπουλος με τον Δημήτρη Στεφάνου

Οι άνθρωποι της Levante Ferries εργάζονται σκληρά για να αποδείξουν πως η συνεργασία μεταξύ των λαών μόνο οφέλη μπορεί να δημιουργήσει».

Διαβάστε ακόμη  

Τάκης Θεοχαράκης: Πώς βάζει στην πρίζα το όραμα για τη Nissan στην Ελλάδα (pics)  

Ανάπτυξη και πληθωρισμός μειώνουν το χρέος κατά 25% (πίνακας)  

Πόσο αυξάνoυν τη ζήτηση στο ρεύμα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα – Το Bloomberg απαντά (γραφήματα)