Καλύτερα των εκτιμήσεων αποδείχθηκαν τα οικονομικά μεγέθη της Maersk για το β’ τρίμηνο του 2023, με τις περικοπές δαπανών να αμβλύνουν τον αντίκτυπο του «φτωχού» οικονομικού περιβάλλοντος.

Συγκεκριμένα, τα κέρδη EBITDA (προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων) διαμορφώθηκαν στα 2,91 δισ. δολάρια, ξεπερνώντας τις προβλέψεις περί 2,29 δισ. δολαρίων.

Αν και η κερδοφορία ήταν μειωμένη σε σχέση με πέρυσι, η υπέρβαση του στόχου ανάγκασε τη διοίκηση της ναυτιλιακής εταιρείας να αναβαθμίσει στα 9,5 έως 11 δισ. δολάρια τον στόχο για τα συνολικά EBITDA του 2023 (από 8 έως 11 δισ. δολάρια προηγουμένως).

Σύμφωνα με τη διοίκηση της δανέζικης ναυτιλιακής, τα ικανοποιητικά μεγέθη του β’ τριμήνου συνιστούν αποτέλεσμα των «αποφασιστικών δράσεων για τη μείωση του κόστους».

Η Maersk, η οποία μεταφέρει περίπου το 1/6 των κοντέινερς παγκοσμίως, ανακοίνωσε επίσης ότι ο όγκος των κιβωτίων υποχώρησε κατά 6,1% στο β’ τρίμηνο, με τα ναύλα να συρρικνώνονται κατά 51% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2022.

Μάλιστα, η εταιρεία αναγνώρισε ότι, προς το παρόν, δεν υπάρχουν ουσιαστικά σημάδια άμεσης ανάκαμψης του όγκου μεταφορών, προβλέποντας μείωση κατά έως 4% για το 2023.

«Το βασικό μας σενάριο δεν προβλέπει ύφεση, αλλά ένα πραγματικά υποτονικό περιβάλλον, το οποίο θα συνεχιστεί για το υπόλοιπο του έτους» δήλωσε στο Bloomberg ο διευθύνων σύμβουλος, Βίνσεντ Κλερκ. «Περιμένουμε να δούμε μια ανάκαμψη στην αγορά το 2024».

Διαβάστε ακόμα

DBRS: Σημαντική για την Ελλάδα μια «ανθεκτική» επενδυτική βαθμίδα

«Πράσινο φως» από την Επιτροπή Ανταγωνισμού για το deal Attica Group – ΑΝΕΚ

Στάσσης (ΔΕΗ): Κλείνει το φθινόπωρο το deal για την εξαγορά της Enel Romania και έρχεται το νέο business plan

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ