Τρία δεξαμενόπλοια, τα λεγόμενα shuttle tankers, συνολικής αξίας 390 εκατομμυρίων δολαρίων παρήγγειλε η Maran Τankers του ομίλου Αγγελικούση σε ναυπηγείο της Νότιας Κορέας, στο Daehan Shipbulding.

Τα τρία αυτά δεξαμενόπλοια είναι ήδη χρονοναυλωμένα στην βραζιλιάνικων συμφερόντων Petrobras, συμφωνία την οποία εξασφάλισε η Maran Τankers σε διεθνή διαγωνισμό. Παρόμοια  shuttle tankers  χρησιμοποιούνται στη Βόρεια Θάλασσα και στη Βραζιλία. Τα πλοία θα ναυπηγηθούν  σύμφωνα με τα υψηλότερα επιχειρησιακά και περιβαλλοντικά πρότυπα, πληρώντας τις απαιτήσεις του επιπέδου Tier IIΙ του ΙΜΟ για τις εκπομπές NOx καθώς και τις απαιτήσεις για τις εκπομπές SOx.

Χάρις  στον σχεδιασμό τους, θα είναι  περίπου 30% πιο αποδοτικά από τα πλοία της κατηγορίας τους (DPST) που ναυπηγήθηκαν στις αρχές της περασμένης δεκαετίας, αφού η Maran Τankers  κάτι που αποδεικνύει πως οι στόχοι της εταιρείας συμβαδίζει  με τους στόχους  του ΙΜΟ για το 2030 για  τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου.

Το κάθε πλοίο έχει μεταφορική ικανότητα 158.000 dwt. Η παραλαβή τους θα αρχίσει  το 2027.

Πέρυσι, η Maran Tankers υπέγραψε σύμβαση για οκτώ suezmaxes με διπλό καύσιμο LNG στο ναυπηγείο New Times Shipbuilding στην Κίνα. Τα πλοία, αξίας σχεδόν 700 εκατ. δολαρίων, θα ενταχθούν στο στόλο το 2026 και το 2027.

Διαβάστε ακόμη

Ρεύμα: Χρεώσεις ακόμη και κάτω από 11 λεπτά την κιλοβατώρα ετοιμάζουν οι πάροχοι για τα σταθερά συμβόλαια

ΥΠΕΘΟ: Ερχεται €1 δισ. τον μήνα από το νέο Ταμείο Επιχειρηματικότητας στις μικρομεσαίες

Ο Τσίπρας το τζόκινγκ και οι ανησυχίες των βουλευτών (ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ), οι Τσέχοι και οι Αμερικανοί για τα Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα, τα λόμπι εμφανίστηκαν… σαν τα ζόμπι

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ