Οι διαταραχές στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα λόγω κορωνοϊού συνεχίζονται. Στο λιμάνι Ningbo της Κίνας, όπου είναι το τρίτο μεγαλύτερο στον κόσμο υπάρχουν εκ νέου προβλήματα που θα επηρεάσουν την ομαλή μεταφορά εμπορευμάτων.

Η είσοδος φορτηγών στην περιοχή του λιμανιού παραμένει περιορισμένη ενώ ορισμένοι σταθμοί εμπορευματοκιβωτίων έχουν σταματήσει τη λειτουργία τους λόγω λήψης νέων μέτρων για την αντιμετώπιση της μετάλλαξης της πανδημίας.

Το τελευταίο κύμα μόλυνσης, αναφέρθηκε για πρώτη φορά την 1η Ιανουαρίου στην περιφέρεια της Ningbo.

Οι περισσότεροι από τους φορείς είναι από ένα εργαστήριο εταιρείας ρούχων.

Ανάμεσα σε πάνω από 20.000 ντόπιους οδηγούς φορτηγών οχημάτων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, μόνο 6.000 έχουν λάβει ειδικές άδειες εισόδου. Οι καθυστερήσεις αποστολών είναι αναπόφευκτες επισημαίνουν τοπικοί διαμεταφορείς.

Ορισμένες αποθήκες και εργοστάσια έχουν επίσης σταματήσει τη λειτουργία παραλαβής και παράδοσης φορτίου λόγω των περιοριστικών μέτρων.

«Ο αντίκτυπος είναι χειρότερος γιατί τώρα βρισκόμαστε στο περίοδο αιχμής για τις εξαγωγές ενόψει του κινεζικού νέου έτους” επισημαίνουν Κινέζοι αξιωματούχοι.

Η κατάσταση έχει εγείρει ανησυχίες για επιδείνωση της λιμενικής συμφόρησης στην περιοχή, όπου υπάρχει και έλλειψη πιλότων για να βάζουν και να βγάζουν τα πλοία στο λιμάνι, λόγω κρουσμάτων covid-19.

Συμφόρηση πλοίων επιβεβαιώθηκε και σε άλλες πόλεις κατά μήκος του ποταμού Yangtze.

Έξω από τη Σαγκάη και το Ningbo-Zhoushan, σύμφωνα με το Lloyd’s List Intelligence 120 πλοία που μεταφέρουν 613.713 teu εξακολουθούν να παραμένουν στο αγκυροβόλιο.

Ο αριθμός τους είναι υψηλότερος από τα επίπεδα που παρατηρήθηκαν στα μέσα Αυγούστου όταν ένας σημαντικός τερματικός σταθμός στο νησί Meishan του Ningbo έκλεισε για αρκετές εβδομάδες λόγω κρουσμάτων κορωνοϊού.

Διαβάστε ακόμη:

Πάγιες δαπάνες: Παράταση 6 μηνών για «φοροεπιταγές» 100 εκατ. ευρώ

Αναλυτές για χρυσό: Θα τεστάρει νέα υψηλά – Πιθανόν και στα $2.100 φέτος

Αποκάλυψη newmoney: H Mubadala Ιnvestment πίσω από το μεγάλο πρότζεκτ στον Αστακό