Έντονο επενδυτικό ενδιαφέρον έχει ο Όμιλος Γκριμάλντι για το λιμάνι του Ηρακλείου. Κύκλοι του ιταλικού Ομίλου επεσήμαναν στo Newmoney ότι ετοιμάζεται ο φάκελος με όλα τα στοιχεία που ζητούνται για τη φάση υποβολής εκδήλωσης ενδιαφέροντος και προεπιλογής των ενδιαφερόμενων μερών.

«Πόσο χρόνο θα πάρει η διαδικασία δεν το ξέρουμε αλλά θα είμαστε εκεί. Μας ενδιαφέρει το λιμάνι του Ηρακλείου γιατί είναι η έδρα μας, η έδρα των Μινωικών».

Η διαγωνιστική διαδικασία προβλέπει την πώληση πλειοψηφικού ποσοστού τουλάχιστον 67% του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας. Στον ΟΛΗ έχει παραχωρηθεί από το Ελληνικό Δημόσιο το δικαίωμα αποκλειστικής χρήσης και λειτουργίας των γηπέδων, κτιρίων και εγκαταστάσεων της χερσαίας λιμενικής ζώνης του λιμένος Ηρακλείου.

Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί σε δύο φάσεις: α) τη φάση υποβολής εκδήλωσης ενδιαφέροντος και προεπιλογής των ενδιαφερόμενων μερών και β) τη φάση υποβολής δεσμευτικών προσφορών και ανάδειξης πλειοδότη.

Στην πρώτη φάση, τα ενδιαφερόμενα μέρη προσκαλούνται να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους για να συμμετάσχουν στη διαγωνιστική διαδικασία την Παρασκευή, 30 Ιουλίου 2021.

Ο Εμμάνουελ Γκριμάλντι έχει αναπτύξει τα σχέδια του όσον αφορά στα λιμάνια Ηρακλείου και Ηγουμενίτσας στον υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννη Πλακιωτάκη.

Ο Όμιλος έχει κατέβει και στη διαγωνιστική διαδικασία για το λιμάνι της Ηγουμενίτσας: “Είναι ένα αναδυόμενο λιμάνι που βρίσκεται στη ρότα των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων του Ομίλου” επεσήμαναν οι ίδιοι κύκλοι από τη Νάπολη.

Για την Ηγουμενίτσα ενδιαφέρονται επίσης οι:

– Attica Group

-Danthia Shipping MARG

-Portek international

-Quintanna infrastructure &Development,

-Αιγαίον Όιλ

-Κοινοπραξία Archirodon ANEK και Trident Hellas

-ΟΛΘ

Τελετή ονοματοδοσίας

Στο μεταξύ πραγματοποιήθηκε στη Σαβόνα η τελετή ονοματοδοσίας του τέταρτου από τα 12 συνολικά υβριδικά-οικολογικά ro-ro στο πλαίσιο του ναυπηγικού προγράμματος the Grimaldi Green 5th Generation (GG5G). Πρόκειται για το Eco Savona. Είναι από τα μεγαλύτερα οχηματαγωγά πλοία ro-ro στη Ναυτιλία Μικρών Αποστάσεων.

Εχει μήκος 238 μέτρα και μήκος 34 χωρητικότητας 67.311 τόνων. Αναπτύσσει υπηρεσιακή ταχύτητα 20,8 κόμβων. Η μεταφορική ικανότητα των επτά καταστρωμάτων είναι διπλάσια σε σύγκριση με ην προηγούμενη σειρά ro-ro του Ομίλου. Μπορεί να μεταφέρει οχήματα 7.800 linear μέτρων που αντιστοιχεί σε 500 τρέιλερ και 150 ιχ αυτοκίνητα.

Το πλοίο θα συνδέει τα ιταλικά λιμάνια του Λιβόρνου και της Σαβόνας με την Μπαρστελόνα και την Βαλένθια όπως κάνουν και τα τρία αδελφά του πλοία Eco Valencia, Eco Barcelona και Eco Livorno.

Διαβάστε ακόμα

Εστίαση: Πώς θα γίνει το άνοιγμα – Τα «αγκάθια» και οι ανησυχίες των επιχειρηματιών (vid)

Ελλάκτωρ: Κανονικά η Γενική Συνέλευση – Απορρίφθηκε η προσωρινή διαταγή

Γεωργιάδης για εστίαση: Τι θα ισχύσει για SMS και διαδημοτικές μετακινήσεις (vid)