Οι εκτιμήσεις κύκλων της ακτοπλοίας ότι ο κινήσεις του Ομίλου Γκριμάλντι στην Αδριατική συνιστούν «κήρυξη πολέμου» στις γραμμές Ιταλίας- Ελλάδας προκάλεσε τον εκνευρισμό και την αντίδραση των Ναπολιτάνων. Μάλιστα προέβησαν σε δημόσια δήλωση προκειμένου να βάλουν τα πράγματα στη σωστή τους διάσταση.

«Οι πρόσφατα ανακοινωμένες αλλαγές του Ομίλου Grimaldi στοχεύουν σε μια ριζική αναδιοργάνωση των υπηρεσιών που προσφέρει στην Αδριατική, υπό τις νέες συνθήκες της αγοράς όπως διαμορφώθηκαν μετά την κρίση της πανδημίας κρίση και ενόψει της παροχής πιο αξιόπιστων υπηρεσιών στην πελατεία του.

Με την χωρισμό της γραμμής Ανκόνα-Ηγουμενίτσα-Πάτρα που έως πρόσφατα ήταν ένα δρομολόγιο, στα δύο, με ανεξάρτητα δρομολόγια στις γραμμές Πάτρα-Ανκόνα και Ηγουμενίτσα –Ανκόνα ο κίνδυνος καθυστερήσεων μειώνεται σημαντικά, ενώ οι επιβάτες απολαμβάνουν πιο άνετες ώρες αναχώρησης και άφιξης».

Στη συνέχεια τα στελέχη του Ομίλου αναλύουν τις αλλαγές που έγιναν εκτός της Ανκόνα-Ελλάδα: την ανάλυση της πολιτικής

«Ενώ ο όμιλος επικεντρώνεται στην Ανκόνα, ο Όμιλος Grimaldi αποφάσισε να σταματήσει τα δρομολόγια επιβατικών πλοία στη γραμμή Βενετία-Ελλάδα απομακρύνει την υπηρεσία επιβατών από τη Βενετία στην Ελλάδα. Επίσης, κατήργησε την παρουσία επιβατηγού-οχηματαγωγού (ro / pax) στη γραμμή Μπρίντιζι-Πάτρα αφήνοντας μόνο ένα πλοία του μεταξύ της νότιας Ιταλίας και της Ηγουμενίτσας».

Όπως τονίζει ο Όμιλος Γκριμάλντι ο αριθμός πλοίων που δραστηριοποιούνται στις γραμμές Ιταλίας- Ελλάδας παραμένει ο ίδιος, δηλαδή πέντε ro / pax και δύο οχηματαγωγά ( ro / ro). Ωστόσο, υπήρξε μείωση της συνολικής χωρητικότητας που προσφέρεται κατά 2.000 γραμμικά μέτρα για τα οχήματα και κατά 200 καμπίνες μεταξύ Ιταλίας και Ελλάδας.

«Μέσω αυτής της κίνησης, ο Όμιλος Grimaldi επιβεβαιώνει τη στρατηγική του να ανταγωνίζεται με σοβαρό και υπεύθυνο τρόπο, μερικές φορές μειώνοντας, εάν είναι απαραίτητο, τη χωρητικότητα, αλλά πάντα στοχεύοντας στην παροχή ποιοτικών υπηρεσιών στους πελάτες του».

Όσον αφορά τις γραμμές Πειραιά-Κρήτη, «η θυγατρική του ιταλικού ομίλου Minoan Lines αναπτύσσει επί του παρόντος τρία πλοία ro / pax, ενώ η ανταγωνιστική κοινοπραξία Superfast –ANEK συνεχίζει να λειτουργεί με τέσσερα πλοία στις ίδιες διαδρομές, αν και γνωρίζει ότι η αγορά, ειδικά για τους επιβάτες, είναι πολύ μειωμένη και δεν δικαιολογεί την ανάπτυξη τέτοιου αριθμού μονάδων».

Και καταλήγει η ανακοίνωση:

«Ο Όμιλος Grimaldi ήταν πάντα πεπεισμένος ότι τα δρομολόγια Πειραιά-Κρήτη μπορούν να εξυπηρετηθούν επαρκώς με έξι πλοία ro / pax, τρία εκ των οποίων είναι δρομολογημένα από την Minoan Lines, μια εταιρεία που εδρεύει στο Ηράκλειο και τα υπόλοιπα τρία από άλλους παίκτες».

Διαβάστε ακόμη:

ΑΔΜΗΕ: Τι έφταιξε και βυθίστηκε η Αθήνα στο σκοτάδι

Μετακίνηση εκτός νομού: Οι εξαιρέσεις μέχρι τις 15/2 – Τι ισχύει με το SMS στο 13033 (vid)

Χρυσό συμβόλαιο €400 εκατ. για τη συντήρηση και λειτουργία του μετρό Θεσσαλονίκης