Οι προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει ο τομέας του LNG και οι ευκαιρίες που αναδύονται ήταν τα θέματα που συζητήθηκαν στο σεμινάριο που διοργάνωσε ο γαλλικός νηογνώμονας Bueau Veritas στην Αθήνα.

«Η ενεργειακή κρίση δημιουργεί μια συνεχώς μεταβαλλόμενη πραγματικότητα με αυξανόμενη αβεβαιότητα και προκλήσεις που καταλήγουν σε ένα ασαφές εγγύς μέλλον. Ταυτόχρονα, η αυξανόμενη πίεση για την απανθρακοποίηση και τη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα των πλοίων μας προτρέπει να εξερευνήσουμε πρακτικές λύσεις και στρατηγικές με ασφάλεια στο μέλλον στην πρόωση, τα συστήματα περιορισμού φορτίου, τη βελτιστοποίηση σχεδιασμού LNG Carrier και το σύστημα εκ νέου υγροποίησης ενώ αξιολογούμε τον αντίκτυπο των κανονισμών του ΙΜΟ και της ΕΕ” επεσήμανε η Paillette Παλαιολόγου, Αντιπρόεδρος Νοτιοανατολικής Ευρώπης, Μαύρης Θάλασσας & Αδριατικής Ζώνης στο Bureau Veritas Marine & Offshore.

Όπως υπογράμμισε η εμπορική πίεση μπορεί να ωθήσει τις ναυτιλιακές εταιρείες με περιβαλλοντικά χαμηλές επιδόσεις να βγουν από τις pole positions στην αγορά τσάρτερ, περιορίζοντας την πρόσβασή τους σε κεφάλαια και επενδυτές.

“Οι μεταφορείς LNG έχουν σημειώσει πρόοδο για να επιτύχουν σημαντικές βελτιώσεις στην ενεργειακή απόδοση. Οι εξελίξεις στην τεχνολογία πρόωσης έχουν μειώσει τις εκπομπές ρύπων, με πιο αποδοτικούς κινητήρες πλοίων. Τα πλοία μεταφοράς LNG που κατασκευάζονται σήμερα μπορούν να μεταφέρουν περισσότερο φορτίο ενώ χρησιμοποιούν λιγότερα καύσιμα” είπε η Paillette Παλαιολόγου.

Για τις επόμενες κινήσεις της ναυτιλιακής βιομηχανίας ανέφερε:

“Η βιομηχανία στρέφει τις σκέψεις της προς την επόμενη γενιά πλοίων μεταφοράς που θα καλύπτουν την αλυσίδα εφοδιασμού για αυτήν τη ζωτικής σημασίας πηγή ενέργειας, εφαρμόζοντας ευέλικτα, μελλοντικά σχέδια πλοίων μεταφοράς LNG με ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Η ζήτηση για LNG αυξάνεται. Οι θέσεις των ναυπηγείων γεμίζουν για την κατασκευή της επόμενης γενιάς πλοίων που θα αποτελέσουν τη ραχοκοκαλιά της μελλοντικής αλυσίδας εφοδιασμού.
Η περιβαλλοντική απόδοση παραμένει ο πιο σημαντικός δείκτης KPI για τους μεταφορείς LNG σε μια εξαιρετικά ανταγωνιστική αγορά” και κατέληξε λέγοντας:

“Ωστόσο, είναι αυτονόητο ότι δεδομένης της εξαιρετικά επικίνδυνης διεθνούς κατάστασης, η αγορά LNG αναμένεται να επηρεαστεί σημαντικά καθώς η ενεργειακή κρίση εξακολουθεί να εξελίσσεται και τα εμπορικά εμπάργκο αλλάζουν την ισορροπία του εμπορίου».

Διαβάστε ακόμη

Σπύρος Θεοδωρόπουλος στο newmoney: «Έτσι φθάσαμε στο ντιλ για την ΙΟΝ»

Η αγωγή της madame Μαρίας (Villa Massone) Τράγκα, το παγωμένο κυπριακό ειδύλλιο της Εθνικής και η νέα ζαριά των Μπάκων 

Επίδομα ακρίβειας 200 ευρώ: Τη Μεγάλη Εβδομάδα οι πληρωμές – οι όροι και οι «παγίδες»