Στην εξέλιξη της υπόθεσης με το πρόγραμμα αναβάθμισης των τεσσάρων φρεγατών ΜΕΚΟ το οποίο κοστολογείται στα 500 εκατομμύρια ευρώ εστιάζει η ΟΝΕΧ.  Η  νεότερη είναι 25 ετών και η γηραιότερη 31, όπως έχουν επισημάνει στην εισήγησή τους οι επιτελείς του ναυτικού κι εφόσον προχωρήσει η αναβάθμιση τώρα, θα έχουν ένα σημαντικό επιχειρησιακό βίο, τουλάχιστον ακόμη 15-20 χρόνια.

«Στο αμυντικό κομμάτι το μοναδικό που βλέπουμε είναι η αναβάθμιση  των τεσσάρων ΜΕΚΟ και έχουμε δώσει μία πολύ ανταγωνιστική προσφορά στην γερμανική εταιρεία που τις έχει ναυπηγήσει και αναμένουμε  όπως και τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά να μας καλέσει το Πολεμικό Ναυτικό που έχει και τον τελευταίο λόγο» επεσήμανε ο Πάνος Ξενοκώστας πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου ΟΝΕΧ:

 «Δεδομένο είναι ότι έχουμε  την επάρκεια να  το κάνουμε. Εμείς θα είμαστε πολύ χαρούμενοι ακόμη και αν δεν πάρουμε εμείς  το πρόγραμμα και το πάρουν τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά.

Είναι δεδομένο ότι και εμείς και ο Σκαραμαγκάς έχουμε την επάρκεια για να αναλάβουμε  το έργο της αναβάθμισης  Για ξεκαθαρίσω Έλληνες είναι  και δεν ανταγωνιζόμαστε τα ελληνικά  ναυπηγεία» και έστειλε μήνυμα σε όσους υποστηρίζουν ότι οι σχέσεις των δύο πλευρών δεν είναι καλές:

 «Η σχέση με τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά ξεκάθαρα σας λέω ότι είναι άριστη και συμπληρωματική και τίποτα  και κανένας δεν μπορεί να τη διαταράξει.  Είμαστε ανοιχτοί στο συνεργαστούμε με τον Σκαραμαγκά για τις ΜΕΚΟ».   

Σε ερώτηση αν ο όμιλος ΟΝΕΧ ενδιαφέρεται  να συμμετάσχει στο αμερικανικό πρόγραμμα ναυπήγησης επτά φρεγατών Constellation,  στο οποίο όπως ανακοίνωσε  υπουργός Εθνικής Άμυνας  Νίκος Δένδιας θα συμμετάσχει και η Ελλάδα ο Πάνος Ξενοκώστας είπε:

«Είναι αμερικάνικο πρόγραμμα  του αμερικάνικου ΠΝ άρα ανήκεις στο αμερικανικό κράτος.  Αρα εκ των πραγμάτων και με βάση τις σχέσεις  που έχουμε ως όμιλος με το αμερικανικό κράτος έχουμε κάνει κάποιες συζητήσεις  για να μπορέσουμε να  τοποθετηθούμε στο πρόγραμμα αυτό. Θεωρούμε τα ναυπηγεία  της ΟΝΕΧ κατάλληλα για να συμμετάσχουμε στο πρόγραμμα αυτό και ως τεχνολογία και ως επενδυτικό πρόγραμμα και ικανότητα των ναυπηγείων. Άρα είναι ένα πρόγραμμα το οποίο μας ενδιαφέρει».

Διαβάστε ακόμη

e.Go: Θα έφτιαχνε ηλεκτρικά οχήματα στην Ελλάδα, τώρα χρεοκοπεί ξανά (pics)

ΑEGEAN: Οι καταλύτες της ανάπτυξης το 2024 – Oι πρώτες εκτιμήσεις και η μεγάλη πρόκληση

Πλειστηριασμοί: Η «επιστροφή» του «Εμμαούς» με 4 σφυριά (pics)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ