Η εισηγμένη στην αμερικανική χρηματαγορά του NASDAQ, Performance Shipping Inc, συμφερόντων της Αλίκης Συμεών Παληού υπέγραψε a Memorandum of Agreement-Μνημόνιο Συμφωνίας για την απόκτηση του χωρητικότητας 105.304 τόνων dw,   LR2 Aframax oil product tanker,  M/T Alpine Amalia, το οποίο θα μετονομαστεί σε  M/T P. Aliki.

Είναι ναυπηγημένο το   2010 στις γιάρδες της  Hyundai Heavy Industries Co., Ltd. – Ulsan, Νοτίου Κορέας. Το κόστος απόκτησης ανέρχεται στα 36,5 εκατομμύρια δολάρια. Αναμένεται να ενταχθεί στο στόλο της εταιρείας τον προσεχή Νοέμβριο. Διαθέτει σύστημα   ballast water treatment  (BWTS) και scrubber- Exhaust Gas Cleaning System (EGCS). Ο επόμενος δεξαμενισμός του είναι προγραμματισμένος για το 2025.

Η εταιρεία θα χρηματοδοτήσει την εξαγορά με μετρητά

Ο διευθύνων σύμβουλος Ανδρέας Μιχαλόπουλος σχολίασε: «Η απόκτηση του έβδομου πλοίου μας, ενός δεξαμενόπλοιου μεταφοράς πετρελαιοειδών μεγάλης εμβέλειας τύπου Aframax, που αναφέρεται ως LR2, σηματοδοτεί ένα ακόμη σημαντικό ορόσημο για την εταιρεία μας. Σηματοδοτεί την είσοδό μας στον τομέα των δεξαμενόπλοιων διυλισμένων πετρελαιοειδών, ο οποίος πιστεύουμε ότι διαθέτει ισχυρά θεμελιώδη μεγέθη και προοπτικές. Οι ναύλοι στην  spot αγορά  για δεξαμενόπλοια LR2 υπερβαίνουν κατά μέσο όρο τα 40.000 $ ΗΠΑ την ημέρα και αναμένουμε να διαχειριστούμε το πλοίο, μετά την παράδοσή του, στην αγορά spot.

Είναι εξοπλισμένο με BWTS και EGCS (scrubber), τα οποία αναμένουμε ότι θα του επιτρέψουν να επιτύχει κορυφαίες τιμές ναύλωσης και υψηλή χρησιμοποίηση. Ανυπομονούμε να συμμετάσχουμε σε μια ισχυρή αγορά δεξαμενόπλοιων με τον διευρυμένο στόλο των 7 δεξαμενόπλοιων Aframax και τις χαμηλές κεφαλαιουχικές δαπάνες συντήρησης στο μέλλον».

Διαβάστε ακόμη

Μύκονος: Το σφυρί για ακίνητο-«φιλέτο» στη Χώρα και ο πρίγκιπας (pics)

ΔΕΠΑ Υποδομών: Άνοιξε ο δρόμος για την οριστική πώληση στην ITALGAS

Τα δύο φρέσκα γκάλοπ μετά τα γεγονότα, η Τράπεζα Κύπρου και το βαρύ πυροβολικό, η μέρα των ΕΛΠΕ και οι εξελίξεις στη Euromedica