Η εισηγμένη στη χρηματιστηριακή αγορά της Νέας Υόρκης Safe Bulkers Inc., συμφερόντων Πόλυ Βάσου Χατζηιωάννου, ανακοίνωσε σήμερα ότι σύναψε συμφωνία για την απόκτηση ενός ιαπωνικής ναυπήγησης πλοίου ξηρού φορτίου, τύπου Kamsarmax, χωρητικότητας 81.800 dwt, σε ελκυστική τιμή, με προγραμματισμένη ημερομηνία παράδοσης εντός του δεύτερου τριμήνου του 2025.

Το νεότευκτο πλοίο είναι σχεδιασμένο ώστε να πληροί τις απαιτήσεις της Φάσης 3 του Δείκτη Ενεργειακής Απόδοσης Σχεδιασμού που σχετίζονται με τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου («GHG -EEDI Phase 3»), όπως αυτές υιοθετήθηκαν από τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό, («ΙΜΟ») και επίσης να συμμορφώνεται με τον τελευταίο κανονισμό για τις εκπομπές NOx, NOx-Tier III (IMO, MARPOL Annex VI, reg. 13) («NOx-Tier III»).

Το εν λόγω νεότευκτο πλοίο είναι αδελφό πλοίο με έναν αριθμό νεότευκτων πλοίων στο βιβλίο παραγγελιών της εταιρείας με προηγμένα χαρακτηριστικά ενεργειακής απόδοσης και χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου.

Συμπεριλαμβανομένης αυτής της συμφωνίας και μετά την παράδοση του MV Climate Ethics, του τρίτου νεότευκτου πλοίου τον Ιανουάριο του 2023, η εταιρεία διαθέτει ένα υπόλοιπο βιβλίο παραγγελιών εννέα νεότευκτων πλοίων, με προγραμματισμένες παραδόσεις τέσσερα το 2023, τρία το 2024 και δύο το 2025, εκ των οποίων το ένα είναι πλοίο κλάσης Post-Panamax και οκτώ πλοία κλάσης Kamsarmax.

Η εταιρεία διαθέτει 44 πλοία, 12 εκ των οποίων είναι οικολογικά πλοία και τρία είναι πλοία IMO GHG Phase 3 – NOx Tier III, και έχει εκκρεμές βιβλίο παραγγελιών εννέα νεότευκτων πλοίων IMO GHG Phase 3 – NOx Tier III.

Διαβάστε ακόμη

Χάρης Βαφειάς: Η StealthGas επέστρεψε στα κέρδη το 2022

Ηλεκτρική ενέργεια: Πτώση 13% στη ζήτηση το δ’ τρίμηνο 2022 – Η Ελλάδα γίνεται εξαγωγέας φυσικού αερίου

Άλμα κερδών για την HSBC – Δίνει έκτακτο μέρισμα για να «γλυκάνει» τους μετόχους