Είναι η μοναδική εταιρεία εισηγμένη στο αμερικανικό χρηματιστήριο που διαχειρίζεται αποκλειστικά στόλο πλοίων τύπου Capesize. Έχει 10 φορτηγά με συνολική μεταφορική ικανότητα που ανέρχεται στους 1.748.581 τόνους και μέση ηλικία στόλου περίπου 10,6 έτη. Πρόκειται για την ελληνικών συμφερόντων Seanergy η οποία  επέστρεψε στα κέρδη.

Πιο συγκεκριμένα, το γ’ τρίμηνο  του 2019 παρουσίασε  καθαρά κέρδη 700.000 δολαρίων από ζημιές 5,6 εκατομμυρίων  το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2018. Ο  καθαρός κύκλος εργασιών  ανήλθε στα 24 εκ. δολάρια, σημειωμένος  κατά  9%συγκριτικά με το τρίτο τρίμηνο του 2018. Ο μέσος ημερήσιος ναύλος (TCE) του στόλου ανήλθε σε 20.143 δολάρια αυξημένος κατά 19% από 16.914 δολάρια το τρίτο τρίμηνο του 2018.

Το εννεάμηνο του 2019, ο καθαρός κύκλος εργασιών ανήλθε στα 58,7 εκ. δολάρια, μειωμένος κατά 9% έναντι των 64,5 εκ. δολαρίων κατά το αντίστοιχο εννεάμηνο του 2018. Ο μέσος ημερήσιος ναύλος (TCE) του στόλου το εννεάμηνο του 2019 ήταν  12.004 δολάρια, έναντι 12.497 δολαρίων κατά το αντίστοιχο εννεάμηνο του 2018.

Τα συνολικά ταμειακά διαθέσιμα στην λήξη του εννεαμήνου του 2019 ανήλθαν σε 15,4 εκ. δολάρια, σημειώνοντας υπερδιπλάσια αύξηση από τα 7,4 εκ. δολάρια που ήταν διαθέσιμα στο τέλος του 2018.

Τα ίδια κεφάλαια στο τέλος του εννεαμήνουτου 2019 ανήλθαν σε 26,6 εκ. δολάρια έναντι 21,3 εκ. δολαρίων στο τέλος του2018.

«Κατά το τρίτο τρίμηνο του 2019, η αγορά των Capesize βελτιώθηκε σημαντικά και αυτό αντανακλάται στη βελτιωμένη λειτουργική απόδοση του στόλου μας. Ο μέσος ημερήσιος ναύλος (TCE) μας ανήλθε σε 20.143 δολάρια, αυξημένος κατά 141% σε σχέση με τον αντίστοιχο μέσο ημερήσιο ναύλο του πρώτου εξαμήνου του 2019.

Η αύξηση του όγκου των εξαγωγών σιδηρομεταλλεύματος από τη Βραζιλία σε συνδυασμό με την περιορισμένη διαθεσιμότητα σε τονάζ εξαιτίας των εγκαταστάσεων συστημάτων καθαρισμού καυσαερίου (scrubbers), συνεχίζουν να διατηρούν τον δείκτη BCI σε υψηλά επίπεδα. Όσον αφορά το τέταρτο τρίμηνο του έτους, μέχρι σήμερα ο αντίστοιχος μέσος ημερήσιος ναύλος (TCE) ανέρχεται σε περίπου 25.800 δολάρια για το 80% των διαθέσιμων ημερών του στόλου μας» δήλωσε ο Σταμάτης Τσαντάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος.

«Σχετικά με τις επενδύσεις στον στόλο μας, είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι ολοκληρώσαμε επιτυχώς τρείς από τις πέντε προγραμματισμένες εγκαταστάσεις scrubbers για το 2019, καθώς και δύο προγραμματισμένους δεξαμενισμούς (dry-dockings). Απομένουν δύο προγραμματισμένες εγκαταστάσεις, οι οποίες είναι εν εξελίξει και θα έχουν ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2019. Έπειτα από την επιτυχή ολοκλήρωσή τους μέσα στο 2019, θα έχουμε φέρει εις πέρας το 70% των προγραμματισμένων δεξαμενισμών του στόλου μας και θα είμαστε πλήρως προετοιμασμένοι για την εφαρμογή του κανονισμού για την εκπομπή ρύπων, γνωστού ως ΙΜΟ 2020. Ακολουθώντας τη στρατηγική αυτή, και σε συνδυασμό με τις χρονοναυλώσεις του στόλου μας οι οποίες είναι συνδεδεμένες με το δείκτη BCI, αναμένουμε μικρό αριθμό ημερών εκτός ναύλωσης (off-hires) και αυξημένα έσοδα για το 2020», πρόσθεσε και κατέληξε επισημαίνοντας τα εξής:

«Έχουμε θέσει ως βασική μας προτεραιότητα την ορθή εφαρμογή κριτηρίων Περιβαλλοντικής, Κοινωνικής και Εταιρικής Διακυβέρνησης («ESG») και αναλαμβάνουμε συνεχώς ανάλογες δράσεις, προκειμένου ο στόλος μας να είναι στην πρώτη γραμμή των τεχνικών εξελίξεων του κλάδου μας. Από οικονομικής άποψης, αναμένουμε ότι οι ανωτέρω επενδύσεις, οι οποίες είναι αποτέλεσμα της επιτυχημένης συνεργασίας με τους στρατηγικούς εταίρους και τελικούς χρήστες των πλοίων μας, θα αυξήσουν την εμπορική και αντικειμενική αξία του στόλου μας χωρίς καμία περαιτέρω οικονομική επιβάρυνση για την εταιρεία».